مجوز ۴۰ اجرای کنسرت موسیقی تیرماه ۱۴۰۱ در تهران صادر شد

مجوز ۴۰ اجرای کنسرت موسیقی تیرماه ۱۴۰۱ در تهران صادر شد به گزارش آتلیه دات کام دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تیرماه ۱۴۰۱ مجوز ۴۰ اجرای صحنه ای را در پایتخت صادر کرد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نهاد تیرماه ۱۴۰۱، مجوز ۲۵ تک آهنگ، چهار آلبوم موسیقی و هشت اثر تصویری را صادر کرده است.
تمامی تک آهنگ هایی که در تیرماه مجوز گرفتند در حوزه موسیقی پاپ بودند و از بین آلبوم های مجوز گرفته در این ماه، یک آلبوم موسیقی پاپ، ۲ آلبوم موسیقی محلی و یک آلبوم موسیقی کلاسیک بوده است.
برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.
در این ماه ۴۰ مجوز اجرای صحنه ای هم صادر شد که ۲۴ اجرای آن به موسیقی پاپ، ۲ اجرا به موسیقی سنتی، ۶ اجرا به موسیقی تلفیقی، ۲ اجرا به موسیقی محلی و ۶ اجرا به موسیقی کلاسیک اختصاص داشت. دفعات اجرای صحنه ای در تیرماه هم به ۶۸ اجرا رسید.
با توجه به تفویض اختیار در بخش اجرای صحنه ای به اداره کل ارشاد استان ها، این آمار فقط در ارتباط با مجوزهایی است که توسط دفتر موسیقی صادر گردیده است.
بدین ترتیب در چهار ماه ابتدایی سال، دفتر موسیقی مجوز ۲۵ آلبوم، ۱۰۵ تک آهنگ و ۵۹ آثار تصویری و ۱۶۶ اجرای صحنه ای را صادر کرده که با این آمار، مجموع دفعات اجرای صحنه ای به ۳۹۶ اجرا رسید.


منبع:

1401/05/13
13:21:51
5.0 / ۵
736
تگهای خبر: آلبوم , تصویر , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,074
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 38,678