رئیس فرهنگسرای نیاوران ابقا شد

رئیس فرهنگسرای نیاوران ابقا شد آتلیه دات کام: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد رودکی طی حکمی ابوالفضل همراه را به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب و ماموریت جدیدی را برای این فرهنگسرا در امتداد توسعه دیپلماسی فرهنگی اعلام نمود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در حکم مجید زین العابدین خطاب به ابوالفضل همراه بر اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه های هنری، پشتیبانی از جشنواره ها و نمایشگاه ها، ایده پردازی و طراحی برنامه های فاخر هنری و ادبی متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی تاکید گردیده است.
مدیرعامل بنیاد رودکی ضمن اشاره به ظرفیت های بین المللی فرهنگسرای نیاوران برای توسعه دیپلماسی فرهنگی، ترسیم جایگاه هنر اسلامی ایرانی و انعکاس پیشرفت های هنری مبتنی بر تمدن نوین اسلامی را از اولویت های دوره جدید مأموریت فرهنگسرای نیاوران اعلام نمود.
همراه پیش از این هم با حکم سرپرست سابق معاونت امور هنری عهده دار این سمت بود که با واگذاری مدیریت فرهنگسرای نیاوران به بنیاد رودکی، مجدداً در این مسئولیت ابقا شد.
ابوالفضل همراه دانش آموخته نمایش از دانشکده هنرهای زیبا است که علاوه بر فعالیتهای هنری در تئاتر، مجموعه های نمایشی تلویزیون و فیلمهای سینمایی، ریاست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی را در سابقه کاری خود دارد.


منبع:

1401/05/10
23:26:40
5.0 / ۵
551
تگهای خبر: پیشرفت , جشن , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,911
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 38,990