مدیر تولیدات مركز موسیقی ماوا:

مسافران خورشید به ابعاد اجتماعی عاشورا توجه دارد

مسافران خورشید به ابعاد اجتماعی عاشورا توجه دارد مدیر تولیدات مرکز موسیقی ماوا عنوان نمود سعی شده در تولید نماهنگ محرمی مسافران خورشید به ابعاد اجتماعی عاشورا توجه گردد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، نماهنگ محرمی «مسافران خورشید» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی محمدجواد آشتیانی از مجموعه کارهای محرمی مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری رسانه ای اوج است که مقرر است در روزهای محرم سال جاری پخش شود.
امین صافی زاده مدیر تولیدات مرکز موسیقی ماوا در اینباره اظهار داشت: ما هرساله با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه محرم درصدد تولیداتی در جهت موضوعات در رابطه با این ماه هستیم. سال جاری ما تلاش کردیم به فضا و مفاهیم ماه محرم قدری متفاوت تر نگاه نماییم و در تولید اثر خیلی درگیر فضای مذهبی نشویم و به کار درون مایه اجتماعی بدهیم.
وی افزود: با عنایت به این که تولیدات مختلفی در حوزه مذهبی انجام می شود، ما تصمیم گرفتیم که در تولید نماهنگ ابعاد اجتماعی ماه محرم و عاشورا را در نظر بگیریم.
مدیر تولیدات مرکز ماوا خاطرنشان کرد: زمانی که با سید حمیدرضا برقعه ای شاعر عزیز کشورمان صحبت کردیم، او شعر «گریز» را پیشنهاد کرد و ما بعد از بررسی در شورای تولید و طرح و برنامه مرکز ماوا، شعر این شاعر را با عنایت به موضوعی که داشت برای تولید در روزهای محرم مناسب دیدیم. مبحث این شعر بازگشت یک دزد و راهزن است که به واسطه اتفاقات و تصاویری که می بیند و محبتی که از جانب زائرین کربلا دریافت می کند، متوجه اشتباه خود می شود و توبه می کند.
صافی زاده درباره تغییر نام این نماهنگ اظهار نمود: نام این نماهنگ در ابتدا «گریز» بود که به تدریج به این نتیجه رسیدیم که با عنایت به فضای تاریخی اثر باید نام داستانی تری برای آن انتخاب نماییم و در نتیجه اسم نماهنگ از «گریز» به «مسافران خورشید» تغییر نمود.
وی اظهار نمود: ما برای ساخت این اثر دنبال گروهی گشتیم که هم بتوانند این ژانر را به بهترین شکل ارائه نمایند و هم ارتباط معنوی با کار برقرار کنند، در نتیجه تصمیم گرفتیم با علی ملاقلی پور و محمدجواد آشتیانی که یکی از بهترین انتخاب ها بودند و سابقه تولید چند اثر را داشتند، همکاری نماییم. البته گروه خوب و قدرتمند این کار اجازه نداد که ما چالش خاصی در تولید محتوای این اثر داشته باشیم. از طرفی ما یک خط داستانی غنی از جانب آقای برقعی داشتیم و همینطور علی ملاقلی پور در حوزه تصویر و فواد سمیعی آهنگساز جوان و آینده دار کشور در کنارمان بودند که مثلث این سه عزیز سبب شد چالش زیادی در تولید نداشته باشیم.
مدیر تولیدات مرکز ماوا در انتها درباره رونمایی و انتشار این نماهنگ اظهار داشت: برنامه ریزی ما بر این اساس است که «مسافران خورشید» در شب اول ماه محرم به صورت رسمی و در یکی از برنامه های صداوسیما با حضور علی ملاقلی پور، سید حمیدرضا برقعی و چند تن از بازیگران این اثر منتشر و رونمایی شود.


منبع:

1401/05/05
22:04:31
5.0 / ۵
441
تگهای خبر: تصویر , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,987
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 36,165