شروع به کار نمایشگاه اثر انگشت در گالری جاوید

شروع به کار نمایشگاه اثر انگشت در گالری جاوید آتلیه دات کام: نمایشگاه انفرادی اثر انگشت شامل خط نگاره های افسانه پرچکانی جمعه 10 تیر در گالری جاوید راه اندازی شد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه خط نگاره های افسانه پرچکانی با عنوان «اثر انگشت» شامل آثاری است که این هنرمند طی زمستان سال ۱۳۹۹ تا بهار ۱۴۰۱ خلق کرده است. این آثار، حروف الفبای پارسی را در کانون توجه قرار داده و کوشیده اهمیت این حروف در انتقال تاریخ فارسی زبانان به زبانی معاصر را به بحث بگذارد.
در این نمایشگاه ۱۶ اثر از پرچکانی در معرض دید قرار گرفته است. این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز گذشته جمعه با حضور علاقه مندان در گالری «جاوید» راه اندازی شد و تا ۱۷ تیر ادامه دارد.
افسانه پرچکانی که نزدیک به ۲ دهه در عرصه روزنامه نگاری سیاسی فعالیت داشت، مدتی است به هنر کالیگرافی روی آورده و کوشیده به بیان دغدغه هایش بوسیله هنر بپردازد. وی تلاش می کند مخاطب را در مقابل پرسش هایش بگذارد و ذهن آنها را به یافتن جواب های چند وجهی تشویق کند.
علاقه مندان هر روز به جز یکشنبه ها، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می توانند برای بازدید از نمایشگاه «اثر انگشت» به خیابان ولیعصر، ابتدای زرتشت غربی، خیابان یزدان، پلاک ۱۷ واحد یک، گالری جاوید مراجعه کنند.


منبع:

1401/04/12
16:00:11
5.0 / ۵
531
تگهای خبر: قاب , گالری , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,100
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 35,274