خبر ممنوعیت عکاسی از ورزش بانوان تکذیب شد

خبر ممنوعیت عکاسی از ورزش بانوان تکذیب شد به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایمنا رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، خبر ممنوعیت عکس‌برداری از ورزش زنان را تکذیب نمود.


مازیار ناظمی در این خصوص، اظهار کرد: توجه به ورزش زنان و قهرمانان بانوی ایران زمین از جمله راهبردهای مهم ورزش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده و خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در حوزه رسانه‌ای هیچ محدودیتی برای فعالیت خبری همکاران رسانه‌ای با هماهنگی و رعایت حدود فرهنگی ورزش زنان وجود ندارد.
 
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تاکید سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بر «توجه جدی و شایسته به ورزش زنان از سوی همه معاونت‌ها، مدیران و فدراسیون‌ها»، گفت: نمونه بارز پیگیری وزیر را در موضوع حضور بین‌المللی دختران بسکتبالیست ایران بعد از ۳۷ سال شاهد بودید و خوشبختانه این اتفاق مهم یعنی تأیید پوشش اسلامی علاوه بر دختران ایران برای ۵۷ کشور اسلامی دیگر نیز رخ داد.
 
وی افزود: هماهنگی و همکاری خوب و فنی بین بخش‌های مختلف وزارتخانه برای فعالیت رسانه‌ای خانم‌های فعال رسانه‌های رسمی وجود دارد و ممنوعیتی برای عکاسان معرفی شده و مورد تایید رسانه‌های کشور به هیچ عنوان وجود ندارد.
1396/11/21
00:00:33
5.0 / ۵
3395
تگهای خبر: عکاسی , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,228
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 38,303