حضور کارتونیست ایرانی در نمایشگاه چهل سالگی منشور کانادا

حضور کارتونیست ایرانی در نمایشگاه چهل سالگی منشور کانادا آتلیه دات کام: علیرضا پاکدل هنرمند کارتونیست ایرانی با یک اثر با مبحث مهاجرت در نمایشگاه چهل سالگی منشور کانادا حضور داشت.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، علیرضا پاکدل هنرمند طراح، کارتونیست و کاریکاتوریست ایرانی با یک اثر با مبحث مهاجرت در نمایشگاه بین المللی کارتون با عنوان «چهل سالگی منشور» (منشور حقوق و آزادی های کانادا) در سنای کانادا برگزار شد، حضور دارد.
پاکدل درباره حضورش در این نمایشگاه به مهر اظهار داشت: به دعوت دکتر امید میلانی در نمایشگاه «چهل سالگی منشور» حضور داشتم. افتتاحیه این نمایشگاه سه شنبه ۲۴ خردادماه توسط سناتور مک فدران به همراه مدیر مرکز تحقیقات و آموزش حقوق بشر، پروفسور جان پکر، در سنای کانادا برگزار گردید.
وی اضافه کرد: در «چهل سالگی منشور» آثاری از ۱۲ کارتونیست از کشورهای ایران، کانادا، کوبا، لهستان، ترکیه، بلغارستان، پرو، اکراین و آذربایجان حضور دارد که با موضوع هایی همچون حقوق بشر، مهاجرت، آزادی، حقوق بانوان و کودکان و عدالت به نمایش درآمدند.
بر این اساس، هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارت بودند از: علیرضا پاکدل از ایران، آرس از کوبا، ولادمیر کازانفسکی از اکراین، مارسین بونداروویچ از لهستان، بروس مکینون از کانادا، والتر توسکانو از پرو، کیوان وارثی از ایران، گای بدوکس از کانادا، سلطان سلطانی از آذربایجان، والنتین جورجیف از بلغارستان، حیلال ازکان از ترکیه و مخمودجون اشونکولوف از ازبکستان.

1401/04/02
10:56:09
5.0 / ۵
565
تگهای خبر: آموزش , شركت , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,651
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 38,470