با حكم معاون امور هنری وزیر ارشاد؛

دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران انتخاب شد

دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران انتخاب شد محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را بعنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب نمود.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری، در حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره چنین آمده است:
نظر به دانش و تجربیات پرارزش جناب عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امور موسیقی به باعث این حکم به عنوان«دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی» منصوب می شوید.
امید است برگزاری این جشنواره با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی نواحی از سراسر کشور شرایط اعتلای این گونه موسیقی و توجه بیشتر از پیش به آنرا فراهم نماید.
از خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را خواستارم.
شایان ذکر است محمدعلی مرآتی متولد ۱۳۵۱ در کرمانشاه، نوازنده کمانچه و آهنگساز دارای کارشناسی ارشد موزیکولوژی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است که برای رساله دکترای خود درباره فرم های فوندامونتال در موسیقی کردی پژوهش کرد. مرآتی نوازنده تخصصی ساز کمانچه است و با نواختن سازهای تنبور، سه تار و دف هم آشنایی دارد. مرآتی تابحال کنسرتهای پژوهشی گوناگونی برگزار کرده و مقالاتی را در کنفرانس های پژوهشی و علمی موسیقی عرضه کرده است. وی ضمن دبیری دوره چهاردهم این جشنواره، عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی هم بوده است.


منبع:

1401/03/17
11:41:59
5.0 / ۵
551
تگهای خبر: تخصصی , جشن , جشنواره , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,967
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 32,125