رونمایی از اثری جدید در موسیقی ایرانی

رونمایی از اثری جدید در موسیقی ایرانی به گزارش آتلیه دات کام آلبوم موسیقی «سرو خرامان» به آهنگسازی حمیدرضا عرب و خوانندگی علی اصغر و حمیدرضا اسماعیلی روایتی برپایه اشعار مولانا رونمایی می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایرنا، آلبوم موسیقی سرو خرامان در دستگاه همایون و برپایه اشعاری از مولانا و فیض کاشانی ساخته شده است. این آلبوم شامل چند قطعه ضربی و چهارمضراب و همینطور قطعات آوازی در مایه شوشتری است.
آهنگساز این آلبوم حمیدرضا عرب از نوازندگان نی و از شاگردان استاد محمدعلی کیانی نژاد است. او آهنگسازی و تنظیم این اثر را بر اساس موسیقی اصیل ایرانی انجام داده است.
همچنین علی اصغر و حمیدرضا اسماعیلی خوانندگان آلبوم موسیقی سرو خرامان هستند. مراحل ضبط این آلبوم در استودیو پژواک و با صدابرداری یاسر فلاح پور انجام شده است.
نوازندگی آلبوم سرو خرامان را اعضای گروه دل و جان برعهده داشته اند که اسامی آنها به این شرح است: حمیدرضا عرب نوازنده نی، سیدامیرمهدی مفیدمقدم نوازنده بربط، کوروش حجازی آزاد نوازنده تنبک، علی عرب نوازنده نی، صائب کاکاوند نوازنده تار، مهدی مرتضایی نوازنده سنتور، نیما حدادی نوازنده دف و میلاد مرادی نوازنده کمانچه.
آلبوم موسیقی سرو خرامان از جانب موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی منتشر می شود و مراسم رونمایی از این اثر چهارشنبه(۲۸ اردیبهشت) از ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر سرای محله جماران - منطقه جماران برگزار می شود.



1401/02/27
11:35:49
5.0 / ۵
680
تگهای خبر: آلبوم , استودیو , دستگاه , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,466
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 41,859