خیال کن و وضعیت آخر به زمستان و تابستان خانه هنرمندان رسیدند

خیال کن و وضعیت آخر به زمستان و تابستان خانه هنرمندان رسیدند آتلیه دات کام: گالری های زمستان و تابستان خانه هنرمندان ایران با برگزاری 2 نمایشگاه خیال کن و وضعیت آخر میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی می شوند.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه «خیال کن» جمعه ۱۶ اردیبهشت در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران شروع به کار می کند.
این رویداد با نمایش آثار هنرمندانی چون احمد امین نظر، فریدون آو، مرتضی رازفر، جلال شباهنگی، علی اکبر صنعتی، جواد علیمحمدی اردکانی، محمد فاسونکی، آوین فرهادی، علی گلستانه، رضا لواسانی و آرمان یعقوب پور از ۱۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۱ همه روزه (به جز شنبه ها) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است. آئین افتتاحیه نمایشگاه «خیال کن» نیز جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران انجام خواهد شد.
همچنین خانه هنرمندان ایران در نمایشگاه جدید دیگر خود نیز با عنوان «وضعیت آخر» میزبان آثار و چیدمانی از زهرا حبیبی خسرو شاهی است که پس از برگزاری افتتاحیه در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه همه روزه (به جز شنبه ها) در ساعات ۱۵ تا ۲۰ در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود. در قسمتی از استیتمنت این نمایشگاه به قلم زهرا حبیبی خسروشاهی آمده است: «باید اعتراف کنم که یک تنه نمی گردد. ایده ساخت ای گوی ۲ از باقیمانده ایگوهای نمایش قبلی ام را داشتم. ولی حالا تصمیم به حراجشان را دارم؛ نه برای نجات درختان زاگرس و نه برای هیچ خیریه ای. این دفعه برای خودم، برای ادامه مسیر ….»

1401/02/17
20:10:33
5.0 / ۵
693
تگهای خبر: گالری , نمایشگاه , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,732
بازدید دیروز: 6,281
هفته اخیر: 38,833