ملکه عذاب لیورپولی ها در آنفیلد!، عکس

ملکه عذاب لیورپولی ها در آنفیلد!، عکس آتلیه دات کام: سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، دیدار امشب این تیم مقابل لیورپول را از نزدیک تماشا خواهدنمود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از خبر آنلاین؛ از ساعتی دیگر دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد در قالب هفته سی ام لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار این دو تیم یک دوئل بزرگ در فوتبال اروپا شمرده می شود که فارغ از هر مسئله ای همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است و بطور قطع دیدار امشب نیز از این قاعده مستثنی نیست.
علاوه بر حساسیت های معمول، بازی امشب لیورپول و منچستریونایتد به لحاظ وضعیت جدولی دو تیم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارست. لیورپول تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در بازی امشب است.
در سمت مقابل منچستریونایتد نیز رقابت سنگینی با تاتنهام و آرسنال بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. در حقیقت شیاطین سرخ برای رسیدن به این هدف مهم خود نیازمند کسب حداکثر امتیازات در بازیهای باقی مانده هستند.
دیدار دو تیم در حالی از ساعتی دیگر شروع می شود که یک میهمان ویژه آنرا از نزدیک تماشا خواهدنمود. سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق و اسطوره باشگاه منچستر یونایتد دقایقی پیش به ورزشگاه آنفیلد رسید تا دیدار امشب شیاطین سرخ مقابل قرمزها را از نزدیک نگاه کند.
بیشتر بخوانید: درگیری در نیمه نهایی جام حذفی بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خارجی ندارند برگزاری تمرین استقلال با مهمان/عکس
۲۵۳۲۵۱


منبع:

1401/01/31
10:16:20
5.0 / ۵
756
تگهای خبر: آنلاین , عكس , قاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,927
بازدید دیروز: 4,131
هفته اخیر: 37,668