حضور در ۲ جشنواره بین المللی؛

سنگاپور از عکاس ایرانی قدردانی کرد

سنگاپور از عکاس ایرانی قدردانی کرد آتلیه دات کام: عکاسان ایرانی با آثار خود در 2 جشنواره عکس لئون سنگاپور و حیات وحش لوگزامبورگ حضور پیدا کردند.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره لئون که در سنگاپور برگزار شد، عکس «در جستجوی نور» از آرلن کشیشیان موفق به دریافت تقدیر PSS شد.
در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل سید رضا جوادی، آرلن کشیشیان، مهدی زابل عباسی، میترا سادات امینی، علی سامعی، میرعلی پرندک و نادر شریفی پذیرفته شدند.
حضور عکاسان ایرانی در جشنواره حیات وحش لوگزامبورگ
همچنین در جشنواره حیات وحش لوگزامبورگ که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل سیدرضا جوادی، حمید احمدی بصیر، علی ثقفی، میرعلی پرندک و اویس غفاری پذیرفته شدند.
فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که بعنوان تنها مؤسسه بین المللی در حوزه عکاسی از جانب یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تا حالا واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.
این فدراسیون بعنوان عضو اجرائی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بالای ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.


منبع:

1401/01/27
10:02:42
5.0 / ۵
540
تگهای خبر: جشن , جشنواره , عكاس , عكاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,539
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 31,269