مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد:

شروع واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

شروع واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به گزارش آتلیه دات کام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از شروع واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو این صندوق و دارای هنرکارت اطلاع داد و اظهار داشت: در آستانه نیمه شعبان، سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بعنوان عیدی نوروز، طبق وعده قبلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر به حساب هنر کارت اعضای این صندوق واریز می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی روز چهارشنبه ضمن اشاره به جزئیات عرضه تسهیلات و بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، اظهار داشت: سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از امروز به مناسبت شب عید نوروز و میلاد امام زمان(عج) به حساب متصل به هنرکارت بیشتر از ۷۰ هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر واریز می شود.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مبلغ این واریزی برای فعالین حوزه فرهنگ و هنر دارای هنرکارت یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است که ظرف ۲۴ ساعت آینده به حساب متصل به هنرکارت آنها واریز می شود.
به قول پوراحمدی، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه ها و عیدی نوروز هستند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همینطور یادآور شد، برای ۳ هزار و ۳۱۱ نفر از هنرمندانی که تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود در سایت صندوق اعتباری هنر و هنرکارت اقدام نموده بودند، هدیه شب یلدا به مبلغ یک میلیون تومان هم به حساب هنرکارت آنها واریز خواهد شد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با ذکر این نکته که با تلاش محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عرضه تسهیلات و عرضه بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه موافقت شده بود و طبق قرار قبلی در اولین مرحله از شب یلدا عرضه این تسهیلات حمایتی شامل تسهیلات بلاعوض و ضروری در چارچوب طرح های یادمان، شمیم و جوانه شروع شده است، عنوان کرد: مرحله اول (بلاعوض) از محل بسته های حمایتی در اولین مرحله به مناسبت شب یلدا به حساب هنرکارت هنرمندان واریز شد.
پوراحمدی همینطور ضمن اشاره به سه مرحله ای بودن پرداخت بسته های حمایتی، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه و در روزهای ماه مبارک رمضان هم مبلغی به هنرکارت واجدان شرایط واریز خواهد شد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموع خدمات حمایتی عرضه شده صندوق اعتباری هنر در چارچوب یارانه تأمین اجتماعی، یارانه بیمه تکمیلی، پرداخت مقرری ماهیانه طرح تکریم و مستمری، پرداخت های ضروری درمان و زندگی، بسته حمایتی معیشتی و پرداخت تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد به هنرمندان عزیز کشور در سال ۱۴۰۰ را بیشتر از ۶ هزار میلیاردریال عنوان نمود و اظهار داشت: سیاست راهبردی صندوق بر اساس حمایت و توانمندسازی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور برنامه ریزی شده است و از هیچ کوشش در این راه فروگذار نخواهیم کرد.




منبع:

1400/12/27
11:55:30
2.5 / ۵
960
تگهای خبر: خدمات , سایت , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
مهرداد:
عیدی ما را که بالا کشیدید رفت
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 848
بازدید دیروز: 3,533
هفته اخیر: 23,560