رونمایی از یک قطعه موسیقی در قطعه هنرمندان

رونمایی از یک قطعه موسیقی در قطعه هنرمندان به گزارش آتلیه دات کام برخی از هنرمندان و اهالی رسانه و هنر با حضور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) یاد هنرمندان درگذشته سال 1400 را گرامی داشتند و همینطور در جریان آن از قطعه موسیقی «بهار بی تو» رونمایی گردید.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، در این برنامه که توسط موسسه فرهنگی هنری «آن خط سوم هنر» با هدف گرامیداشت هنرمندان فقید و با عنوان «فقدان سال صفر» برگزار شد، علاوه بر هنرمندان، بنیانگذاران مجله های فیلم و فیلم امروز و نیز نیکنام حسینی پور، مشاور مدیرعامل و محمدعلی کاروان، معاون صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه سیدمحمد طباطبائی، مدیر موسسه خط سوم هنر اظهار داشت: قرار بود مراسمی را با عنوان یادبود هنرمندان درگذشته سال ۱۴۰۰ برگزار نماییم که حتی برنامه ریزی ها و مقدمات اجرائی آن هم انجام شد ولی به سبب عدم مساعدت و همراهی نهادهای متولی فرهنگ آن برنامه برگزار نشد.
وی افزود: بر این مبنا قرار گذاشتیم در آخرین دوشنبه سال به همراه تعداد کمی از فرهیختگان بر مزار هنرمندان درگذشته حاضر شویم و به آنها بگوییم به یادشان هستیم و می مانیم و اگر عمری باقی باشد می خواهیم این را به یک رسم فرهنگی تبدیل نماییم که دوشنبه آخر هر سال در قطعه هنرمندان حاضر شویم و یاد آن هنرمندان فقید را گرامی بداریم.
در ادامه شنونده «قطعه بهار بی تو» باشید؛ این قطعه موسیقایی با شعر بهروز افضلی، آهنگسازی و تنظیم محسن غلامی و با صدای فاضل جمشیدی تولید شده است.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: audio/mp3


منبع:

1400/12/24
13:21:12
5.0 / ۵
682
تگهای خبر: دانلود , مراسم , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,860
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,481