با موضوع آینده هنر و هنر آینده ؛

نمایش عکس خلاقه هنرمند ایرانی در آرت فکتوری ونیز

نمایش عکس خلاقه هنرمند ایرانی در آرت فکتوری ونیز آتلیه دات کام: اثر آرمین امیریان هنرمند عکاس در بخش اتاق خلاق مجموعه کیوریتوریال atopos ونیز به نمایش درآمد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، مجموعه کیوریتوریال atopos ونیز دومین دوره از اتاق خلاق خودرا در نمایشگاه های «اتوپیا، دیستوپیا، رتروتوپیا» در آرت فکتوری ونیز ایتالیا به نمایش می گذارد. آرمین امیریان یکی از ۲۸ هنرمندی است که از سراسر جهان دعوت شده تا در این مجموعه متنوع از آثار هنری فیزیکی و دیجیتال به موضوع «آینده هنر و هنرِ آینده» بپردازند.
آثار هنری این دوره که در ۲ بخش برگزار می شود، مجموعه ای از تفاسیر مختلف درباره آینده هستند که به افق عظیم تری از انتظار و توقع همگرا می شوند و در آمیزه ای درخلال خوش بینی، بدبینی و عقب گردی نوستالژیک به یک گذشته تجربه شده یا ایده آل قرار می گیرند.
در نمایشگاه اول «اتوپیا، دیستوپیا»، مسیری نمایشگاهی ارائه می شود که اتوپیا و آینده را برای مخاطب صحنه آرایی کند و در نمایش دوم «رتروتوپیا»، جهانی تصویر می شود که تحت تأثیر یک بیماری همه گیر وحشتناک قرار گرفته و آثار، گذشته و آینده ای را تصویر می کنند که مخاطب را با هنر مورد سوال و امتحان درباره احساسات خود قرار دهد.
اولین بخش از این دوره از نمایشگاه ها از تاریخ ۲ تا ۱۳ مارچ ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در آرت فکتوری ونیز افتتاح شده و در بخش دوم از ۱۶ تا ۲۷ مارچ ۲۰۲۲ مصادف با ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۷ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.


منبع:

1400/12/14
11:13:05
5.0 / ۵
655
تگهای خبر: ایده آل , تصویر , دیجیتال , عكاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,265
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 39,698