سیلک اسکرین های حسین زنده رودی به معرض نمایش گذاشته می شوند

سیلک اسکرین های حسین زنده رودی به معرض نمایش گذاشته می شوند آتلیه دات کام: آرت سنتر می خواهد سیلک اسکرین های حسین زنده رودی را در قالب نمایشگاهی با عنوان «رستاخیز حروف» به نمایش بگذارد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی آرت سنتر، نمایشگاه برگزیده ای از سیلک اسکرین های حسین زنده رودی از تاریخ یکم بهمن تا پنجم بهمن ۱۴۰۰ در آرت سنتر انجام خواهد شد. این سیلک اسکرین ها مربوط به آثارِ تولیدشده از طرف زنده رودی در دهه پنجاه شمسی هستند.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعه، یکم بهمن ۱۴۰۰ در آرت سنتر و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می شود.
در استیتمنت نمایشگاه نوشته شده است:
«حسین زنده رودی را بی شک باید یکی از برجسته ترین هنرمندان نوگرای ایران دانست. خیلی از اولین های هنر مدرن معاصر ما با نام او پیوند دارد؛ از سقاخانه و نقاشیخط تا بسیاری اتفاق های دیگر.
هنر او را باید در نقطه سرآغازها و در جریان سازی تحول ها دید و درک کرد. زنده رودی برای هنرِ ایرانیِ هفتاد - هشتاد سال گذشته، شاید چون شاملو برای شعر سپید ادبیات نوین پارسی است.
در دنیای اعجاب انگیز هنریِ زنده رودی، گنجی پنهان شده را نیز می توان سراغ گرفت. آنجا که سیلک اسکرین های وی نشان و جانی تازه در قامت حرف و عدد دمیده و از اتفاق تا حالا کمتر بدان توجه شده است.
آرت سنترِ با تاکید روی سیلک اسکرین های دستی، زاویه دیگری از هنر این هنرمند پیشکسوت را به معرض نمایش گذاشته است. رستاخیزی از حروف و فرهنگ ایرانی با بیانی مدرن در سیلک اسکرین ها و نقاشی خط های چارلز زنده رودی....»
علاقه مندان می توانند برای حضور در افتتاحیه این نمایشگاه، جمعه، یکم دی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در آرت سنتر حضور یابند. همین طور از دوم تا پنجم بهمن می توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۱ برای دیدنِ آثار سیلک اسکرین هایِ حسین زنده رودی به باغ انجمن خوشنویسان ـ دزاشیب ـ آرت سنتر مراجعه کنند.




منبع:

1400/11/01
12:23:22
5.0 / ۵
830
تگهای خبر: مراسم , نقاشی , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 6,068
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 44,666