برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به گزارش آتلیه دات کام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار گردید. در این مراسم محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی تصریح کرد: موسسه هنرمندان پشکسوت باید پیونددهنده تجارب نسل گذشته به جوانان باشد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، این مراسم با حضور محمود سالاری معاون امور هنری، حسن ریاحی و مریم معترف از اعضای هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، نیکنام حسینی پور و سیدعباس عظیمی، دوشنبه ـ بیستم دیماه ـ در موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.
در ابتدای این دیدار مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با عرضه گزارشی مختصر از روند فعالیتهای صورت گرفته تا کنون به برگزاری جلسات منظم هفتگی هیئت مدیره اشاره و از تلاشهای حسینی پور در زمان حضورش بعنوان مدیرعامل موسسه قدردانی کرد و اظهار داشت: در این زمان فعالیت شاهد دلسوزی، پشتکار و اهتمام ایشان به انجام امور و همراهی با هنرمندان پیشکسوت بودیم.
حسن ریاحی و مریم معترف در سخنانی کوتاه از تلاش ها و حضور حسینی پور تقدیر و تشکر کردند.
نیکنام حسینی پور با تشریح فعالیتهای صورت گرفته در مدت خدمتش ضمن اشاره به فراگیری کرونا در کشور اظهار داشت: تلاش کردیم در این موقعیت سخت با انسجام بخشی به فعالیتهای موسسه و حفظ نظم در ساختار اداری خدمات بهتری را به هنرمندان پیشکسوت عرضه دهیم و امیدوارم با حضور آقای عظیمی ما شاهد پیشرفت و توسعه این موسسه در جهت ارتقای جایگاه و هویت آن باشیم.
عباس عظیمی مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت هم در جملاتی کوتاه خدمت به هنرمندان پیشکسوت را سبب عاقبت بخیری و عافیت دانسته و باتشکر از زحمات حسینی پور اضافه کرد: امیدوارم به صورت شایسته پاسخ اعتماد معاون امور هنری و همه هنرمندانی که به بنده لطف داشته اند را بدهم.
محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: از آقای حسینی پور که در دوران بحران کرونا این مسئولیت را قبول کردند تشکر می کنم. موسسه هنرمندان پشکسوت باید پیوند دهنده تجارب نسل گذشته به جوانان باشد تا بتواند حافظ اصالت ها و این گنج عظیم معنوی باشد.
توقع داریم این دیدگاه پیوند دادن و انتقال تجارب هنرمندان و اساتید پیشکسوت به نسل جوان با مرکزیت این موسسه در چارچوب برنامه ریزی و برگزاری برنامه های مختلفی همچون نشست های تخصصی، دوره های آموزشی و یا کارگاه های عملی احیا شود.
سالاری اضافه کرد: ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت شاهد رنگین کمانی از تجارب، هنرها و اصالت های مختلف هستیم و بطور قطع جامعه هنری برای بهره بردن از این گنجینه های معنوی مشتاق می باشد.
در انتهای این مراسم محمود سالاری معاون امور هنری بعد از تقدیر از نیکنام حسینی پور، حکم مدیرعاملی موسسه هنرمندان پیشکسوت را به سیدعباس عظیمی اهدا کرد.




منبع:

1400/10/22
12:40:28
5.0 / ۵
767
تگهای خبر: آموزش , پیشرفت , تخصصی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,249
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,259