۹۰ نوازنده ی تنبور در تالار وحدت می نوازند

۹۰ نوازنده ی تنبور در تالار وحدت می نوازند آتلیه دات کام: گروه بزرگ جامی به سرپرستی رضا علی آبادی با همراهی 90 نوازنده‌ی تنبور در تالار وحدت چهار قطعه را ضبط و به زودی منتشر خواهدنمود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، رضا علی آبادی، سرپرست گروه جامی درباره آخرین فعالیتهای این گروه توضیح داد: چهار قطعه به آهنگسازی بنده به همراه گروهی متشکل از ۹۰ نوازنده در تالار وحدت ضبط شده است. تهیه کننده و کارگردان این چهار اثر آقایان سعید و مسعود برزی هستند و ناشر آن نیز «هفدانگ» خواهد بود که به زودی بصورت صوتی و تصویری منتشر خواهد شد.
علی آبادی در ادامه اظهار داشت: اعضای گروه جامی، اعضای ثابت و همگی از شاگردان بنده هستند. این گروه با اعلان فراخوان تشکیل نشده است و به طور معمول اعضا از آکادمی تحت نظارت و تدریس اینجانب انتخاب می شوند. در چند ماه اخیر به همراه این گروه بیش از شش ویدئوکلیپ ضبط و انتشار یافته است که بیشتر آنها در دسترس عموم قرار گرفته اند.
وی تصریح کرد: این گروه بزرگ ساز مقامی و نواحی بیش از پیش به حمایت دستگاههای دولتی برای بقا نیاز دارد، هر چند که بنیاد رودکی در فراهم کردن مکان تمرین و اجرا نهایتِ همکاری داشته است. در آینده نزدیک در صورت حمایت های بیشتر، گروه برای اجرای کنسرت آماده خواهد شد، هرچند که با شرایط نامساعد فعلی اجرای این ایده کمی دور از ذهن است.
او در آخر خاطرنشان کرد: گروه بزرگ تنبورنوازان جامی، ایده های بزرگی در سر دارد که تا حالا پس از گذشت چند ماه در تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، تالار وحدت، کاخ سعدآباد برنامه اجرا کرده است. امیدوار هستم یک آلبوم تصویری از این گروه منتشر شود و برای تحقق این مهم نهایت تلاشم را خواهم کرد.




منبع:

1400/08/30
22:03:47
5.0 / ۵
771
تگهای خبر: آلبوم , تصویر , دستگاه , ویدئو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 934
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 34,942