گزارش ایسنا از یک مهمانی خانوادگی هنری در پل طبیعت

گزارش ایسنا از یک مهمانی خانوادگی هنری در پل طبیعت به گزارش آتلیه دات کام یکشنبه ـ دوم آبان ماه ـ در بامداد یک روز پاییزی، پل طبیعت فضایی فرهنگی ـ هنری را تجربه نمود. این مکان امروز میزبان هنرمندان خوشنویسی بود که به میان مردم آمدند تا با حضور در کنار آنها، آثارشان را خلق و عرضه کنند.


به گزارش خبرنگار بخش تجسمی ایسنا، هنر خوشنویسی و نقاشی خط از شاخه های هنری است که امروزه به علل مختلفی مهجور مانده و کمتر رویداد و نمایشگاهی در این عرصه برگزار می گردد.
امروز اما به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، شرکت نوسازی عباس آباد در پل طبیعت رویدادی را در ادامه «عصرانه های کاریکاتور» برگزار کرد که سبب شد تا این حوزه کمی از سایه خارج شده و باردیگر در بین مردم جان تازه ای بگیرد.


در این رویداد که از ساعت ۱۰ بامداد در پل طبیعت شروع شده است، نزدیک به ۵۰ هنرمند خوشنویس حضور دارند و در فضایی باز مشغول به خلق اثری با مبحث حضرت رسول اکرم(ص) هستند.
باآنکه که با عنایت به شرایط کرونایی انتظار نمی رفت که استقبال از این رویداد توسط مردم زیاد باشد اما با عنایت به فضای باز پل تعداد قابل توجهی از مردم با عنایت به فضای محدود روی پل، برای بازدید از این رویداد حاضر بودند و از اساتید و آثارشان هم فیلم و عکس تهیه کردند.


هنرمندان این رویداد باید هرکدام طرحی را در حوزه خوشنویسی و یا نقاشی خط با مبحث حضرت رسول اکرم(ص) طراحی نمایند و تا ساعت ۱۵ آنرا تحویل شرکت نوسازی عباس آباد دهند. در نهایت داوران این آثار را مشاهده کرده و رای گیری می کنند. نفر برتر این رویداد هم در آخر بعنوان جایزه کارت هدیه دریافت خواهد نمود.
محمدرضا جوادی نصب یکی از اساتید این رویداد به ایسنا اظهار داشت: «۷۰ تا ۸۰ درصد آثار بداهه هستند. اساتید بوم سفید را گرفته اند و درحال کار کردن هستند.»


اسرافیل شیرچی، برگزارکننده این رویداد فرهنگی ـ هنری هم ضمن اشاره به استقبال خوبی که از این رویداد صورت گرفته است، به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: «من احساس می کنم استقبال مردم از این رویداد نشانه درستی این کار و راه است. این یک مهمانی خانوادگی هنری است برای مردم تا بیایند و با این هنر آشنا گردند و آنرا بپراکنند.»






منبع:

1400/08/03
08:57:29
5.0 / ۵
848
تگهای خبر: شركت , طراحی , عكس , قاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,744
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 33,679