بامداد امید ۵۳ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)

بامداد امید ۵۳ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) به گزارش آتلیه دات کام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه «صبح امید» را با ۵۳ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اجرا می کند.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای مجموعه برنامه «صبح امید» به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اطلاع داد و اظهار داشت: این برنامه ها در ۵۳ عنوان و ۲۱۲ اجرا پیشبینی شده است و با شعار «برآی ای آفتاب بامداد امید» و دو رویکرد محتوایی تقویت شناخت و آگاهی مردم در مورد امامت حضرت ولی عصر(عج) و انتظار ظهور ایشان و ایجاد فضای جشن و شادی اجتماعی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) برگزار می گردد.
وی در تشریح این برنامه ها اظهار داشت: در پویش «عهدی دوباره»، ظهر روز شنبه ۲۴ مهرماه دعای عهد با صدای علی فانی پس از اذان ظهر از مراکز سازمان فرهنگی هنری پخش می شود و تصاویر آن به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد. بسته محتوای فضای مجازی «صبح امید» هم به تولید محصولات متنوع با مبحث معرفت افزایی درباره حضرت ولی عصر(عج) در چارچوب های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک و... توسط مراکز سازمان فرهنگی هنری اختصاص دارد.
فاطمیان پور ضمن اشاره به برنامه «منتظران» اظهار داشت: در این برنامه کانون های مردمی سازمان فرهنگی هنری با حمایت مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و مترو برنامه های متنوعی در سطح شهر تهران و همینطور فضای مجازی اجرا خواهند کرد. همینطور پویش میدانی «جشن منجی» ویژه مخاطبان کودک پیشبینی شده که در آن، کودکان یکی از احادیث با مبحث ظهور امام زمان(عج) را حفظ نموده و با قرائت آن برای ۱۰ نفر، در مسابقه شرکت می کنند. در انتها به کودکانی که در این پویش شرکت کرده اند جوایزی اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری اظهار نمود: جشن بزرگ «عید بیعت» در روز شنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۵: ۳۰ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میدان امام حسین(ع) برگزار می گردد. ویژه برنامه «بهار جان ها» با اجرای نقالی و پرده خوانی با مبحث زندگی حضرت ولی عصر(عج) از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در ایوان انتظار برگزار می گردد و در اولین روز اجرای این برنامه، کتیبه هنری «قدرت اسلام» رونمایی خواهد شد.
وی در انتها اظهار داشت: جشن «طلوع» در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میدان نماز شهرری میزبان علاقه مندان است. همینطور چندین برنامه فرهنگی هنری دیگر به صورت محله ای توسط مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می گردد.



1400/07/24
13:35:29
5.0 / ۵
14597
تگهای خبر: جشن , شركت , كتیبه , گرافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,418
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 33,027