ماجرای جهانگرد ایرانی که ۶ ماه در جنگل های هند گم شد و زنده ماند

ماجرای جهانگرد ایرانی که ۶ ماه در جنگل های هند گم شد و زنده ماند آتلیه دات کام: ماه در می زند در تازه ترین قسمت خود میزبان یک جهانگرد ایرانی بود که 6 ماه در جنگل های جنوب هند گم شد و زنده ماند.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مشاور رسانه ای برنامه، شب گذشته ۱۲ شهریور ماه برنامه تلویزیونی «ماه در می زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی نژاد در روزهای محرم و صفر روی آنتن شبکه دو می رود، میزبان یک جهانگرد ایرانی بود که جهانگردی را با سرمایه ۲۰۰ دلاری آغاز نموده بود.
ناصر امیراصلانی آذر روایت خود از ماجرای شروع جهانگردی اش را از سال ۱۹۹۰ و بعد از بازگشت از جبهه های جنگ شروع می کند. زمانی که تنها با ۲۰۰ دلار راهی ترکیه می شود و در راه مورد تمسخر همسفرانش قرار می گیرد که با مبلغ کمی به کشوری دیگر سفر کرده است. این سفر اما برای اصلانی ماه ها به طول می انجامد و او خیلی از کشورهای اروپایی را می گردد و به ایران برمی گردد. سفر بعدی اصلانی با حرکت پیاده به سمت مشهد و بعد افغانستان، پاکستان و هند شروع می شود. در این سفر اصلانی ۶ ماه در جنگل های هند گم می شود.
اصلانی قصه زنده ماندنش در جنگل را این طور روایت کرد: وقتی گم شدم یاد گرفتم ما در درونمان حس ها و قدرت هایی داریم که هیچ گاه از آنها استفاده نمی نماییم. از من می پرسند غذا چه می خوردی. من یاد گرفتم گیاه های قابل خوردن بوی امنیت می دهند. یاد گرفتم که گرسنگی فکر است. من سه روز غذا نخوردم و حالم خوب بود.
اصلانی این روزها بعد از سال ها جهانگردی در خانه ای قدیمی در خیابان ری تهران زندگی می کند و به ثبت خاطراتش مشغول می باشد.
«ماه در می زند» هر شب حدود ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ به تهیه کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می رود.


منبع:

1400/06/13
22:56:49
5.0 / ۵
794
تگهای خبر: سفر , طراحی , قاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 5,115
بازدید دیروز: 4,131
هفته اخیر: 40,044