زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد

زندگی مداحان و شاعران آیینی مستند شد آتلیه دات کام: شبکه مستند سیما مجموعه محرمان حرم را روی آنتن می برد که سراغ تعدادی از خطیبان، مداحان و شاعران مشهور رفته است.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، شبکه مستند همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله مجموعه مستند ۱۵ قسمتی «محرمان حرم» را به کارگردانی مصطفی خسروی ساخته است.
خسروی تهیه کننده و کارگردان این اثر درباره سوژه این مجموعه مستند اظهار داشت: این مستند، روایت داستان زندگی برخی از خادمین، پیرغلامان و فعالان فرهنگی است که در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) تلاش می کنند. این گروه از افراد شامل خطبا، شعرا، مداحان و ذاکرین دوده هستند که داستان زندگی شان را روایت کرده ایم.
وی ضمن معرفی برخی از چهره های مشهور که در مقابل دوربین مستند «محرمان حرم» آمده اند، اظهار داشت: همچون افرادی که در مقابل دوربین این مجموعه مستند آمدند می توان به محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی برجسته کشور، حجت الاسلام علی نظری منفرد از خطیبان معروف و استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، مهدی سلحشور مداح و ذاکر دوده و … اشاره نمود.
مجموعه مستند «محرمان حرم» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای آماده شده و از روز سه شنبه ۱۹ مرداد مصادف با اول محرم هر شب ساعت ۱۹: ۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۲ بامدادان و ۱۲: ۳۰ روز بعد خواهد بود.
دیگر عوامل تولید این مستند عبارتند از: تصویربردار سید اصغر لائی، تدوینگر نصرالله یقینی، صدابرداران: محسن سروش، سیدرسول نبوی و علیرضا رضوان طلب، دستیار صدا: علی خسروی.


منبع:

1400/05/20
09:49:34
5.0 / ۵
938
تگهای خبر: تصویر , دوربین , قاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,257
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 37,044