سه شنبه ۲۲ تیرماه:

فصل جدید برنامه سوفیا روی آنتن می رود

فصل جدید برنامه سوفیا روی آنتن می رود آتلیه دات کام: فصل جدید برنامه رادیویی سوفیا با رویکرد و عوامل جدید از سه شنبه ۲۲ تیرماه با موضوع فلسفه پزشکی از رادیو گفتگو پخش می شود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، برنامه رادیویی سوفیا که چندین سال است با اجرای محمد جواد ادبی، استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شهید مطهری به صورت تخصصی به موضوعات فلسفی می پردازد در فصل جدید خود مقرر است در چندین برنامه متوالی به مبحث «فلسفه پزشکی» بپردازد.
ادبی، همینطور در دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تهران مشغول تدریس است و در حوزه فلسفه اسلامی و ابن عربی تحقیق و پژوهش های بسیاری داشته است.
در این فصل از برنامه، مهمانان گوناگونی در حوزه های فلسفه و پزشکی در برنامه حاضر می شوند و درباره موضوعات مختلف و تخصصی چون اضطراب سلامت، فلسفه پزشکی، اخلاق پزشکی، انتقال یا سقط جنین در فلسفه پزشکی، شبیه سازی در فلسفه پزشکی و موضوعات دیگری از این قبیل با کارشناس برنامه گفتگو می کنند.
در نخستین قسمت از فصل جدید برنامه سوفیا، علیرضا منجمی عضو هیأت علمی گروه فلسفه علم و فنّاوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حمیدرضا نمازی عضو هیات علمی گروه اخلاق پزشکی دانشگاه تهران و پژوهشگر فلسفه و اخلاق درباره موضوع هایی چون اضطراب سلامت، ارتباط میان اخلاق پزشکی با بحث واکسیناسیون با یکدیگر گفتگو می کنند.
«سوفیا» سه شنبه شبها ساعت ۲۲ با اجرای محمد جواد ادبی، تهیه کنندگی سیما غفاری و سردبیری سارا فرجی از شبکه رادیویی گفتگو بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۳.۵ به صورت زنده پخش می شود.


منبع:

1400/04/21
17:00:49
5.0 / ۵
1020
تگهای خبر: تخصصی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,595
بازدید دیروز: 9,562
هفته اخیر: 49,460