برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی در اراک

برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی در اراک به گزارش آتلیه دات کام با تلاش خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی کارگاه تخصصی عکاسی 360 در محل حوزه هنری استان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی حمیدرضا مجیدی مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان اظهار داشت: این کارگاه در جهت تبادل و انتقال تجربیات به علاقه مندان در دو نوبت صبح و عصر روز 5شنبه 20 مهر ماه توسط امید جعفرنژاد از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی که سالهاست عکاسی 360 درجه را بصورت حرفه ای تجربه میکند برگزار شد و این مدرس، تجربیات تخصصی و عملی خود را در اختیار علاقه مندان قرار داد. 
وی افزود: آموختن تکنیکها و ابزارها،شرایط ویژه عکاسی 360 و استفاده از نرم افزارهای تخصصی از مباحث ارایه شده در این کارگاه بود که در پایان شرکت کنندگان بصورت عملی عکسی را بصورت 360 گرفته و آن را در نرم افزارهای مرتبط ویرایش و از تجربیات آقای جعفرنژاد استفاده نمودند. 
گفتنی است به منظور آشنایی و تسلط بیشتر هنرجویان عکاسی با امکانات و تجهیزات پیشرفته عکاسی و ارتقای دانش تخصصی علاقه مندان به شاخه های مختلف عکاسی، برگزاری کارگاههای تخصصی در این زمینه توسط خانه عکاسان حوزه هنری استان تداوم خواهد داشت. 
1396/07/23
15:00:18
5.0 / ۵
2777
تگهای خبر: نمایشگاه , عکاسی , عکاس , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,067
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 43,981