استاندار اردبیل:

فعالیتهای فرهنگی و هنری دراردبیل از حمایت همه جانبه برخوردار می باشد

فعالیتهای فرهنگی و هنری دراردبیل از حمایت همه جانبه برخوردار می باشد استاندار اردبیل اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی در استان اردبیل با پشتیبانی و حمایت همه جانبه روبه روست و ما هیچگاه پشت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را خالی نخواهیم کرد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، اکبر بهنام جو شامگاه شنبه در هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر یادبود حجت الاسلام حسین پناهی مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی اردبیل اظهار نمود: ما قدردان خلاقیت خانواده مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی هستیم که هزینه گرامیداشت نخستین سالگرد مرحوم پناهی را به تولید ۳۰ اثر هنری اختصاص دادند تا هنرمندان را در این حوزه مورد حمایت قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه خدمات پرارزش مرحوم پناهی همواره در عرصه علم و دانش و نهضت سوادآموزی ماندگار خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود چنین شخصیت هایی بعنوان نخستین مدیر نهضت سوادآموزی زمینه خوبی را فراهم نمود تا در این بخش کارهای اساسی و زیربنایی به انجام برسد.
استاندار اردبیل به برگزاری محفل فرهنگی، هنری در جهت پشتیبانی از هنرمندان و نقش آفرینی در حوزه تولید آثار به نفع توسعه فرهنگ و علم را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: در سالهای اخیر در بخش سوادآموزی اقدامات مناسبی حتی در مناطق محروم انجام شده ولی همچنان دو هزار نفر از نوجوانان و کودکان ما از تحصیل بازماندند که تلاشمان بر این است تا با یک کار خاص این نارسایی را رفع نماییم.
بهنام جو لزوم رفع کمبودها و نقص ها را در این حوزه خاطرنشان کرد و اضافه کرد: باید آموزش عمومی و همگانی ارتقا یافته و در کنار آن به سطح علوم دانشگاهی و ایجاد رشته های مختلف در دانشگاه های استان اهتمام داشته باشیم تا بهترین نیروها تربیت شده و در جایگاه ها و مناصب مختلف قرار گیرند.

وی نیروی انسانی آموزش دیده و تحصیل کرده را یکی از مزیت های توسعه یافتگی برشمرد و تصریح کرد: نه تنها این نیروها باید از آموزش و مهارت فنی برخوردار باشند بلکه بهتر است آراستگی اخلاقی را هم برخوردار باشند تا یک وضعیت مناسب اخلاقی و ارزشی در جامعه حاکم شود.
بهنام جو به عرصه انتخابات و رعایت اصول اخلاقی را در این برهه با اهمیت خاطرنشان کرد و افزود: بهتر است کاندیداها و هواداران آنها اخلاق را رعایت کرده و هیچگاه در این حوزه به ترویج بی اخلاقی دامن نزنند.
وی با قدردانی از مشارکت هنرمندان در عصر کرونا با هدف ارتقا آموزش شهروندان بیان نمود: فعالیتی که هنرمندان و اصحاب رسانه و فرهنگ انجام دادند، فضایی را فراهم نموده تا خود مردم با آموزش و مهارت بیشتر به کاهش صدمه های کرونا توجهی جدی داشته باشند.
استاندار اردبیل لزوم تکمیل پروژه های فرهنگی را در مناطق محروم بخصوص مرزی خاطرنشان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر با ایجاد مراکز و مجموعه های فرهنگی بخش عظیمی از صدمه ها در این عرصه رفع گردد.

1400/03/23
09:28:09
5.0 / ۵
778
تگهای خبر: آموزش , خدمات , خلاقیت , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 7,382
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 45,449