تولید یك قطعه ۳ زبانه با مبحث فلسطین

تولید یك قطعه ۳ زبانه با مبحث فلسطین به گزارش آتلیه دات کام یک قطعه موسیقایی با عنوان «قدس ضربان قلب ماست» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با مشارکت فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه ساخته شده است.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، فرهنگسرای رسانه با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه مبادرت به تولید یک قطعه موسیقایی با عنوان «قدس ضربان قلب ماست» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی کرده است. در این قطعه موسیقی سه زبانه، مظلومیت مردم فلسطین و دشمنی رژیم صهونیستی بیان شده است. امیرحسین سمیعی به عنون آهنگساز و خواننده، عبدالرضا هدایتی بعنوان خواننده بخش عربی و وهاب ابراهیمی بعنوان خواننده بخش انگلیسی در ساخت این قطعه همکاری داشته اند.
از دیگر برنامه های مشترک فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی ایران در سوریه برای روز جهانی قدس تولید محصولات رسانه ای شامل نماهنگ، موشن گرافیک، مستند کوتاه و... است. همچون این تولیدات میتوان به ۳ موشن گرافیک با مبحث ظلم تاریخی اسرائیلی ها به مردم فلسطین، مستند کوتاه دیدار اسکایپی کودکان ایرانی و سوری و ارسال پیام همبستگی این کودکان به کودکان فلسطینی و همینطور نماهنگ های متنوع، اشاره نمود.
ویژه برنامه های مشترک رایزنی فرهنگی ایران در سوریه و فرهنگسرای رسانه در روز قدس در ایام ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در دو شهر تهران و دمشق برگزار می گردد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات درباره این رویداد فرهنگی می توانند به اینستاگرام فرهنگسرای رسانه رجوع کنند.






منبع:

1400/02/15
10:21:58
5.0 / ۵
719
تگهای خبر: گرافیك , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 5,553
بازدید دیروز: 4,131
هفته اخیر: 40,920