در گزارش آتلیه دات كام مطرح شد؛

جشن رمضان جامه عزا می پوشد

جشن رمضان جامه عزا می پوشد به گزارش آتلیه دات کام کاوی امیری تهیه کننده برنامه جشن رمضان از تغییر آیتم های این برنامه به مناسبت شبهای قدر اطلاع داد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، برنامه «جشن رمضان» قدیمی ترین ویژه برنامه رمضانی شبکه پنج سیماست که تهیه کنندگی سری جدید این برنامه در سال ۱۴۰۰ را کاوه امیری تهیه کننده برنامه «نوروزترین نوروز» برعهده دارد.
اکرام ایتام و محسنین، امیدبخشی و شادی آفرینی در جامعه مبحث و محور جشن رمضان ۱۴۰۰ است که در شبهای ماه مبارک ساعت ۲۱: ۳۰ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می شود.
کاوه امیری تهیه کننده «جشن رمضان» درباره تغییرات آیتم های این برنامه در شبهای قدر اظهار داشت: اساس برنامه ما مبتنی بر قصه هاست. قصه افرادی که با یک اتفاق خاص در زندگی متحول شدند یا متاثر از کمک های خیرین در راه پیشرفت قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: این قصه ها در شبهای احیا هم پابرجا هستند و حتی جان بیشتری می گیرند. همینطور از سخنرانان و کارشناسان مذهبی جهت تبیین و شرح جایگاه شبهای قدر بهره خواهیم برد. بخشی از برنامه هم به مدح و عزاداری اختصاص خواهد داشت.
امیری در پاسخ به اینکه استقبال مردم تابحال از «جشن رمضان» چطور بوده است اظهار داشت: ما چند فاکتور جهت بررسی بازخوردهای مخاطبان داریم، یکی از آنها پیامک، دیگری کامنت های فضای مجازی و پل ارتباطی سوم هم بازتاب برنامه در صفحات مجازی میهمانان است. شبهای گذشته، خوانندگانی داشتیم که بعد از حضورشان تا ۴۵۰۰ نفر هم به دنبال کننده های آنان افزوده شد. این نشان داده است که مردم در جشن رمضان با این هنرمندان آشنا شده و سپس صفحات آنها را دنبال کرده اند.
وی افزود: با عنایت به این که برنامه «جشن رمضان» میان دو سریال پخش می شود و در ۱۰ شب اخیر پخش فوتبال هم روی تعداد بیننده های آن تأثیر می گذارد، ارزیابی لحظه ای بنده در حد استاندارد بوده اما ارزیابی نهایی توسط مرکز افکارسنجی سازمان صدا و سیما و پس از ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.
«جشن رمضان» ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که شبهای ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱: ۳۰ روی آنتن شبکه پنج می رود.

1400/02/11
23:41:39
5.0 / ۵
936
تگهای خبر: استاندارد , پیشرفت , جشن , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,526
بازدید دیروز: 4,395
هفته اخیر: 42,897