اصغر خلیلی با مهر مطرح كرد؛

بلاتكلیفی دنباله دار پات

بلاتكلیفی دنباله دار پات به گزارش آتلیه دات کام اصغر خلیلی از نامشخص بودن اجرای عمومی پات اطلاع داد و عنوان نمود همه برنامه ریزی ها بستگی به عادی شدن شرایط و فروکش کردن بیماری کرونا دارد.



اصغر خلیلی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای عمومی نمایش «پات» که در بخش میهمان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هم حضور داشت به خبرنگار مهر اظهار داشت: تکلیف اجرای نمایش هنوز معلوم نیست و فعلا منتظر بهبود شرایط کرونا هستیم تا با نرمال شدن وضعیت بتوانیم برای اجرای عمومی نمایش برنامه ریزی کرده و پیگیری هایمان را از سر بگیریم.
وی درباره پیشبینی زمان اجرای نمایش توضیح داد: برنامه ریزی هایمان برای اجرای نمایش در همین اردیبهشت و خرداد بود که متاسفانه کرونا اجازه اجرا را از ما گرفت. هم اکنون همه برنامه ها و پیشبینی ها خیلی مبهم است و باید منتظر فروکش کردن بیماری باشیم و پس از آن مبادرت به برنامه ریزی برای اجرا نماییم.
کارگردان «اولیور توییست» در انتها خاطرنشان کرد: نمایش برای اجرای عمومی تغییری نسبت به اجرای جشنواره نخواهد داشت. مدت زمان این اثر نمایشی نزدیک به ۶۰ دقیقه است و ۶ بازیگر دارد. بهزاد محسنی، لیلا حقانی، مریم نثاری، رضوان عباسی، ملیکا اسلافی، سید زهرا حسینی بازیگران «پات» هستند.
نمایش «پات» تاویل و بازآفرینی از داستان «سیاوش» شاهنامه فردوسی در دنیای امروز است.

1400/02/09
12:51:06
5.0 / ۵
680
تگهای خبر: جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,260
بازدید دیروز: 4,131
هفته اخیر: 36,334