از سوی انجمن عكاسان نوجوان كانون:

فراخوان ششمین مهراوه فصلی عكس منتشر گردید

فراخوان ششمین مهراوه فصلی عكس منتشر گردید آتلیه دات کام: انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان شرکت در ششمین مهرواره فصلی عکس ویژه بهار 1400 را منتشر نمود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این مهرواره با موضوع های «نیایش»، «رمضان در شهر من» و «بهار در شهر من» باتوجه به هم زمانی ماه مبارک رمضان و فصل بهار برگزار می گردد.
شرکت کنندگان می توانند از تمام لحظه های شیرین نیایش های ماه مبارک رمضان و تصویرهای اعجاب انگیز بهار در شهر و روستای خود عکاسی کنند.
ششمین مهرواره فصلی عکس ویژه عکاسان نوجوان (۱۲ و ۱۵ سال به بالا)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و عکاسان بزرگ سال ویژه مربیان و کارشناسان کانون در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد.
برمبنای فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس کانون، هر شرکت کننده می تواند ۱۰ قطعه عکس را تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه های استانی این رویداد ارسال نماید.

به همین دلیل نتایج داوری در مرحله استانی ۲۵ خرداد اعلام می شود و برگزیدگان کشوری ۱۰ تیر ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.
دبیرخانه مرکزی ششمین مهرواره عکس، بعد از دریافت آثار از استانها در مرحله دوم داوری در هر گروه سنی پنج نفر را بعنوان برگزیده (جمعا ۲۰ نفر) و در هر بخش ۵ اثر (جمعا ۲۰ نفر) را نیز شایسته تقدیر انتخاب و اعلام خواهدنمود.
انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، باردیگر دیدن و توجه به پدیده های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی های طبیعت با تاکید بر جغرافیای بومی و محلی استانها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه ی نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین های مذهبی» عنوان کرده است.
همین طور نمایشگاهی از آثار برتر در سایت کانون مجازی به آدرس kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در ششمین مهرواره عکس کانون می توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به آدرس kanoonnwes.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸، ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ داخلی ۱۱۷ تماس بگیرند.





منبع:

1400/02/08
22:24:57
5.0 / ۵
608
تگهای خبر: تصویر , زیبایی , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,584
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 31,359