مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم مطرح کرد

برگزاری اولین جشنواره عکاسی نماز جمعه

برگزاری اولین جشنواره عکاسی نماز جمعه به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از قم نیوز مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم اظهار داشت این واحد به دنبال ایجاد قرارگاه تخصصی خبرنگاران و برگزاری نخستین جشنواره کشوری عکاسی با موضوع مصلی و نماز جمعه تا پایان سال می باشد.


محسن زارعی امروز با اشاره به اقدامات واحد روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم اظهار کرد: این واحد از فروردین ماه سال گذشته آرشیو کامل رسانه ای نماز جمعه از قبیل متن، صوت، تصویر و ویدیو را به صورت تفکیک شده ایجاد کرد.
 
وی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات واحد روابط عمومی نماز جمعه قم می‌توان به عضوگیری و آموزش خادمین رسانه ای نماز جمعه از قبیل کاربر رایانه، پادکست ساز، عکاس، خبرنگار و طراح اشاره کرد.
 
مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم افزود: این واحد اقدام به تکریم و تنظیم مقام و جایگاه اختصاصی خبرنگاران و عکاسان خبری و ایجاد کارت خبرنگاران از شهریور ماه سال گذشته کرده است.
 
زارعی با اشاره به اهمیت بعد رسانه ای نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه یک ابزار مقدس، پویا و زنده است، از یک سال پیش نماز جمعه شهر قم به مصلی قدس منتقل شده و واحدی در نماز جمعه این شهر به نام روابط عمومی و رسانه ایجاد شد.
 
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی واحد روابط عمومی نماز جمعه می‌توان به حضور خادمین چند زبانه در قالب میز رسانه در نماز جمعه برای نمازگزارانی که از کشورهای دیگر می‌آیند، اشاره کرد.
 
مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم افزود: این واحد به دنبال ایجاد قرارگاه تخصصی خبرنگاران و برگزاری نخستین جشنواره کشوری عکاسی با موضوع مصلی و نماز جمعه تا پایان سال است.
 
زارعی با اشاره به برنامه‌های آینده واحد روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم اظهار کرد: از جمله برنامه‌های آینده این واحد می‌توان به چاپ نخستین نشریه آنلاین نماز جمعه با رویکرد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: رساندن واحد روابط عمومی ستاد نماز جمعه قم به سطحی که در شان این شهر که یک شهر بین المللی است، کار سختی است. 
1396/05/12
00:19:24
5.0 / ۵
3495
تگهای خبر: جشنواره , عکاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,913
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 43,673