در گزارش آتلیه دات كام مطرح شد؛

انتقاد یك هنرمند موسیقی از جشنواره موسیقی نواحی

انتقاد یك هنرمند موسیقی از جشنواره موسیقی نواحی به گزارش آتلیه دات كام سرپرست گروه موسیقی تبری مازندران از شرایط برگزاری سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران و فرایند دعوت از هنرمندان و گروه های شركت كننده انتقاد نمود.



جلال محمدی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «تبری» مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران توضیح داد: همه می دانیم که نحوه برگزاری رویدادهای در رابطه با موسیقی طی ماه های اخیر باتوجه به انتشار کرونا و ماجراهای در ارتباط با آن دربرگیرنده شرایط متفاوتی است که همین مبحث برگزاری جشنواره را برای دست اندرکارانش خیلی سخت و دشوار کرده بود. پس اگر انتقادی از این رویداد داریم باید فضا را بگونه ای ترسیم نماییم که این انتقادات بسته به همین شرایط مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: یکی از نکات مهمی که در برگزاری دوره سیزدهم جشنواره موسیقی نواحی برایم دارای اهمیت بود عدم اطلاع رسانی و نحوه حضور گروه ها یا هنرمندان شرکت کننده در این دوره بود که متاسفانه ستاد جشنواره از همان ابتدا نسبت به این مورد کم توجهی نشان داد به صورتی که بنده با ۳۰ سال سابقه کار در حوزه موسیقی نواحی که طی دوره های مختلف در سمت های صنفی منطقه محل سکونتم هم حضور داشتم اصلاً زمان برگزاری جشنواره را نمی دانستم و دوستان در ستاد برگزاری هم کوچک ترین دعوتی از ما نداشتند.
محمدی بیان نمود: این دعوتی که به آن اشاره دارم به هیچ عنوان حمل بر نگاه شخصی نیست، اما این انتظار را هم نداشتم که زحمات و تلاشهای هنرمندان پیشکسوت و جوانی که در این سال ها با گروه ما همراهی کردند این گونه نادیده گرفته شده و هیچ دعوتی از جانب ستاد برگزاری جشنواره صورت نگیرد. این اتفاق برای من کمی نگران کننده است چون که در برگیرنده نکاتی است که به اعتقاد من به کم توجهی دوستان باز می گردد و در یک بازه زمانی باعث اتفاقات ناخوشایند دیگری هم می شود.
سرپرست گروه موسیقی تبری در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: گرچه درباره مبحث انتخاب شده برای جشنواره سیزدهم موسیقی نواحی کمی حرف دارم که اساسا در آینده ای نزدیک درباره آن نظراتم را بیان می کنم اما آنچه برای من در جشنواره موسیقی نواحی این دوره بیشتر به چشم آمد، کم توجهی مدیران این رویداد به گروه ها و هنرمندان باسابقه موسیقی نواحی بود که حداقل انتظارمان این بود جهت شرکت در این رویداد لااقل دعوت کوچکی صورت می گرفت.
سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به دبیری احمد صدری و به میزبانی کرمان تا سه شنبه ۱۳ آبان به صورت یک رویداد آنلاین با مبحث «دو بیتی خوانی» برگزار گردید.

1399/08/16
18:50:48
5.0 / ۵
1392
تگهای خبر: آنلاین , جشن , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,785
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 34,255