لغو اپرا به سبب رعایت نكردن فاصله اجتماعی

لغو اپرا به سبب رعایت نكردن فاصله اجتماعی آتلیه دات كام: روز یكشنبه یك اجرا در سالن اپرایی واقع در مادرید به سبب اعتراض گروهی از تماشاگران بخاطر فقدان رعایت فاصله اجتماعی كنسل شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک اجرا در سالن اپرای «تماشاخانه سلطنتی»( Teatro Real) ـ یکی از مهم ترین سالن های اپرا اسپانیا ـ به سبب اعتراض گروهی از تماشاگران درباب رعایت نکردن فاصله اجتماعی خصوصا در قسمت هایی از سالن که قیمت بلیت ارزان تر بود، کنسل شد.
روز دوشنبه، این سالن اپرا با انتشار اطلاعیه ای از عملکرد سالن در روز یکشنبه دفاع کرد.
بدین سان مسئولان این سالن اعلام نمودند اجرای یکشنبه شب بعد از آنکه گروه کوچکی از تماشاگران به رغم پیشنهاد مسئولان سالن برای تغییر دادن صندلی خود یا دریافت هزینه بلیت هایشان به اعتراض ادامه دادند، کنسل شد.
در ویدئوهایی که توسط تماشاگران این اجرا در فضای مجازی انتشار یافته است، ردیف های بالایی که ارزان تر هستند با تراکم بالای تماشاگران دیده می شوند؛ این در حالیست که در قسمت پایین سالن که قیمت بلیت گران تر است صندلی های خالی بسیاری به چشم می خورد.
روز دوشنبه یکی از مسئولان این سالن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: « این سالن قوانین بهداشتی را که بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط مقامات مادرید اعلام شده اند را رعایت و حتی این قوانین را تشدید نیز کرده است. ظرفیت تماشاگران این سالن به ۵۱.۵ درصد ظرفیت کلی کاهش داده شده است که این رقم بسیار کمتر از ظرفیت ۷۵ درصدی است که توسط دولت اعلام شده است.»
لغو این اجرا به دنبال اعلام قرنطینه در بخش های پرجمعیت مادرید صورت گرفت.




منبع:

1399/07/02
10:02:11
5.0 / ۵
1829
تگهای خبر: قیمت , ویدئو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,183
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 38,896