حضور ۳ ایرانی در تور فرهنگی آرته

حضور ۳ ایرانی در تور فرهنگی آرته به گزارش آتلیه دات كام تور فرهنگی «ایتالیا در آرته» با محوریت تبادل فرهنگ و هنر میان هنرمندان ایتالیایی و سایر كشورهای جهان همچون ایران برگزار می گردد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی موسسه سکو، این تور با محوریت تبادل فرهنگی درخلال هنرمندان ایتالیایی و سایر هنرمندان بین المللی کشورهای دیگر همچون ایران برگزار می گردد.
در این تور بیان هنرهای مختلف، فرهنگ ها و خلاقیت ها، در زیر سقف جهانی، برای دیده شدن هنرمندان و آثار هنری آنها طراحی شده است.
نمایشگاه این تور تاریخی از "Marguttiana Arte، Forte dei Marmi" در توسکانی شروع شده و سپس در "موزه MIIT" Guido Folco در تورینو و "Arte Spazio Tempo" در ونیز تمام می شود.
میهمانان ویژه همچون منتقدان هنری، متصدیان هنری، گردآورندگان هنر و خانه های حراج در تمامی مراسم های این تور فرهنگی حضور خواهند داشت.
شهره دمستانی و یگانه خسروی منش هنرمندان برگزیده ایرانی برای حضور در تور فرهنگی «ایتالیا در آرته» هستند که با هنرمندان دیگر کشورها به رقابت می پردازند؛ و در نهایت هیأت داوران این رویداد سه هنرمند را بعنوان برگزیدگان این تور هنری انتخاب می کنند.
ادموندو ناردینی (رئیس گالری هنری Marguttiana Arte)، آرماندو پرینشیپه( رئیس گروه هنری principe group)، گویدو فولکو (رئیس موزه MET ) نرگس سلیمان زاده (موسس موسسه هنری سکو و هنرمند) هیات داوران این رقابت فرهنگی و هنری را می سازند.






منبع:

1399/06/25
12:45:52
5.0 / ۵
1761
تگهای خبر: خلاقیت , طراحی , قاب , گالری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,199
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 34,589