سعید سعدی با مهر مطرح كرد؛

توقف ضبط نجلا در تاسوعا و عاشورا

توقف ضبط نجلا در تاسوعا و عاشورا آتلیه دات كام: تصویربرداری سریال محرمی نجلا همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی متوقف شده و پس از ایام سوگواری باردیگر از سر گرفته می شود.



سعید سعدی تهیه کننده سریال «نجلا» که برای پخش در روزهای اربعین از شبکه سه سیما آماده می شود درباره این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: هم اکنون برای ایام تاسوعا و عاشورا تصویربرداری سریال «نجلا» متوقف شده است و پس از این ایام باردیگر ضبط و تصویربرداری در شهرک دفاع مقدس از سر گرفته خواهد شد.
وی درباره بازیگرانی که این روزها جلوی دوربین هستند اظهار داشت: دیگر بازیگر جدیدی به سریال اضافه نخواهد شد و قسمتی از بازیگران اصلی جلوی دوربین هستند.
سعدی همین طور درباره ادامه تصویربرداری نیز اظهار داشت: طی ۱۰ روز آینده عوامل به جنوب کشور می روند و تصویربرداری را در آنجا ادامه می دهند.
سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت برای پخش در روزهای اربعین حسینی از شبکه سه سیما آماده می شود.
حسام منظور، سارا رسول زاده، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را می سازند.


منبع:

1399/06/09
12:15:50
5.0 / ۵
1930
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,942
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 36,075