ماجرای بازداشت خواهر مقصودلو چه بوده است

ماجرای بازداشت خواهر مقصودلو چه بوده است بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی دیروز در توییتر خود اعلام كرد كه نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو خواننده مقیم تركیه بازداشت شده است.


علت بازداشت خواهر امیر تتلو نسیم مقصودلو ، خواهر امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی بازداشت شده است. بهمن بابازاده خبر بازداشت او را اعلام کرده و در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد چگونگی بازداشت او منتشر نشده، اینستاگرام نسیم مقصودلو چند وقت پیش از دسترس خارج شد و در حال حاضر فقط از طریق دنبال کردن پیج نغمه تتلو می توان از اوضاع نسیم باخبر شد. سایت امیر تتلو راه اندازی شد.

نسیم مقصود لو بازداشت شد

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی دیروز در توییتر خود اعلام کرد که نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو خواننده مقیم ترکیه بازداشت شده است. او در توییت خود نوشت: خواهر امیر تتلو در شهر رشت و به علت خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شده است. هنوز اطلاعات معتبر بیشتری درمورد مکان، زمان و چگونگی بازداشت او منتشر نشده است.

 

علت بازداشت نسیم مقصودلو

همان طور که گفتیم هنوز اطلاعات معتبری منتشر نشده اما گمان می رود که نسیم به خاطر مسائل اجتماعی دستگیر شده باشد. او چندی پیش یک ویدیو منتشر کرد که در آن از حقوق پای مال شده زنان در ایران سخن گفته بود.اگر میخواهید ماجرای دعوای امیر تتلو با پویان مختاری مدیر سایت حضرات بخوانید وارد این پست شوید.

 

نسیم مقصودلو کیست؟

نسیم خواهر بزرگتر امیر تتلو می باشد. او مربی بدنسازی است و استعداد فوق العاده ای در خوانندگی دارد، از آنجا که خوانندگی زنان در جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی است، او آهنگ ها خود را به صورت غیر مجاز منتشر کرده بود. نسیم مقصودلو ویدیوهای زیادی از اجراهای خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود.

 

واکنش امیر تتلو به دستگیری خواهرش

امیر تتلو نسبت به این ماجرا احساس نگرانی کرده اما گفته که به قانون هم احترام می گذارد. او نگران است که خواهرش در زندان به ویروس کرونا مبتلا شود. امیر تتلو گفته: اگر یک تار مو از سر خواهرم کم شود یا در زندان کرونا بگیرد، دیگر رنگ آرامش را نخواهید دید.ماجرای دوستی پویان مختاری و سایت ساشا سبحانی چه بود.

 

کمی بیشتر درباره خانواده مقصودلو

مقصودلوها یک خانواده 5 نفره هستند. پدر خانواده های فوت شده  و دیگر اعضا درکنار هم و در اوضاعی سخت رشد کرده اند.

 

مادر خانواده فریده واثقی نام دارد و معلم رقص می باشد، فرزندان نغمه، نسیم و امیر هستند.

 

امیر، کوچکترین فرزند خانواده اولین کسی بود که استعداد خود را خوانندگی را شکوفا کرد.

 

نسیم و امیر مجرد هستند و نغمه متاهل است و یک فرزند دارد.

 

امیر تتلو می گوید مادرش صدای خوبی داشته و همیشه در خانه آواز می خوانده است،

 

فرزندان هم به خواندن علاقه مند می شوند و از آنجایی که در این حرفه استعدادی خانوادگی داشتند خیلی زود به شهرت می رسند.

 

نسیم فعالیت های حرفه ای خود را از دو سال پیش آغاز کرده و نغمه هم بی حاشیه ترین عضو خانواده می باشد.

1399/06/08
13:28:48
5.0 / ۵
2086
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,811
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,383