داروخانه آنلاین راسیس دارو

داروخانه آنلاین راسیس دارو آتلیه دات کام: خرید محصولات داروخانه‌ای از داروخانه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد درهر کجا که باشید،کالای پزشکی مورد نظر خود را به صورت خرید آنلاین دارو انجام دهید.


وجود درگیری های  بیش از حد موجود در زندگی امروزه،باعث شده است که زمانی برای خرید دارو به صورت حضوری با توجه به شرایط کرونا نداشته باشیم.

دغدغه ای که به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی از میان برداشته شده است.داروخانه آنلاین راسیس دارو  امکانات منحصربه فردی، در زمینه سفارش اینترنتی دارو دارد.

عرضه و فروش محصولات دارویی وغیر داروئی داروخانه مانند:

  • اقلام آرایشی و بهداشتی ( شامل انواع کرم‌ها ، مرطوب کننده‌ها ، شوینده‌ها ، مراقبت از پوست و مو و ناخن، دهان و دندان و… )
  • خرید مکمل‌ ورزشی (شامل مکمل بدنسازی ، گیاهی ، غذایی ، کاهش وزن ، ویتامین‌ها، مکمل غذایی کودکان،مکمل دوران بارداری و شیردهی و … )

 

داروخانه اینترنتی چیست ؟

یک داروخانه آنلاین دقیقاً مشابه داروخانه حضوری است اما ملزوم براینترنت! از آنجا که این داروخانه های مجازی ممکن ایت فقط در یک شهر فعالیت کنند یا در سطح کشور فعالیت کنند.

داروخانه های آنلاین همچنین از یک مکان مرکزی می توانند تعداد زیادی از مشتری ها را در سرتاسر جهان خدمات دهند.خرید محصولات داروخانه‌ای از داروخانه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد؛ درهر کجا که باشید،کالای پزشکی مورد نظر خود را به صورت خرید آنلاین دارو انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای مهم خرید دارو آنلاین امکان مقایسه محصولات مشابه است.این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت که در صورت ماندن در دو راهی انتخاب بین دو محصول، تمام خصوصیات کیفی آن‌ها را با هم مقایسه کنید و پس از اطمینان از انتخاب آن را ثبت کنید.

همچنین  در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی  آنلاین میتوانید با مطالعه توضیحات، کاتالوگ محصولات، نظر سایر افراد که از سایت خریداری نموده اند و مقایسه میزان رضایت آن ها، استفاده از اطلاعات پزشکی و مشاوره متخصصان، امکان دسترسی به محصولات کمیاب ، دسترسی به اطلاعات کامل در مورد محصولات، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فواید و مضرات آن ها، قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و داروها و امکان دسترسی به این اطلاعات مانند ترکیبات، روش مصرف و .. در هر زمان، امکان مقایسه بین محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق  در دسترس شما باشد و در نهایت انتخاب مناسب ترین آن ها را داشته باشید.

 مزیت های خرید محصولات آرایشی و پزشکی اینترنتی ،امکان مشاوره در زمان مصرف داروها و محصولات مختلف، امکان خرید محصولات و مکمل های غیر دارویی استاندارد نظیر مکمل های بدنسازی،لاغری، چاقی، گیاهی و .. در بازار ممکن است این نوع از محصولات به شکل غیر مجاز و تقلبی و غیر استاندارد وجود داشته باشد اما این داروخانه ها با توجه مجوزهای دریافتی محصولات مورد اعتماد را عرضه می کنند.

همچنین اطمینان از اصل بودن داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی و دارا بودن تاییدیه های وزارت بهداشت و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالا را در اختیار شما قرار می دهند.

 

اگر کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده از فروشگاه آنلاین راسیس دارو  برایتان اهمیت بالایی دارد، خرید از راسیس دارو هوشمندانه ترین گزینه پیش روی شماست.

داروخانه شبانه روزی  راسیس دارو تمامی محصولات مجاز و معتبر یک داروخانه را به جز اقلامی که نیاز به نسخه و مراجعه حضوری دارند به مشتریان محترم ارائه می دهد.

داروخانه آنلاین راسیس دارو  تحت نظارت مستقیم داروخانه شبانه روزی مهرگان است که ادرس تیم راسیس دارو  تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان سوم، پلاک ۱۷ فعالیت خود را انجام میدهد.

  تلفن مرکز تماس با مشاورین و مراکز ارتباطی تیم راسیس دارو:

تلفن دفتر مرکزی:

تلفن : ۰۲۱۸۶۰۹۳۲۹۰

فکس : ۰۲۱۸۸۳۵۲۸۵۴

 راسیس دارو دارای تمامی مجوز های لازم بهداشتی از تمامی مراکز مجاز بهداشتی و نظارتی مثل نماد دو ستاره نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت و معدن  و سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

1399/05/01
00:10:51
5.0 / ۵
2222
تگهای خبر: رپورتاژ , آنلاین , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,849
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 35,889