کسب درآمد از طریق فضای مجازی

کسب درآمد از طریق فضای مجازی آتلیه دات کام: جاب فا یک پلتفرم تبلیغات جامع است که در زمینه افزایش آمار شبکه های اجتماعی فعالیت می کند.


یکی از راه های کسب درآمد از طریق فضای مجازی تبلیغات درشبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام است.اگر شما مدیر پیج اینستاگرام ویا کانال تلگرامی هستید که محصولات خاصی را ارائه میدهید اما از فروش خود رضایتی ندارید ما به شما پنل نمایندگی شبکه های اجتماعی جاب فا را پیشنهاد میکنم.

جاب فا چیست و چگونه کار میکند؟

جاب فا یک پلتفرم تبلیغات جامع است که در زمینه افزایش آمار شبکه های اجتماعی فعالیت میکند که اگر شما تمایل به افزایش فروش محصولات خود و یا کسب درآمد از طریق فروش سرویس های جاب فا را دارید با ثبت نام در پنل میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید.

چه سرویس هایی در جاب فا ارائه میشود؟

این پنل یکی از کاملترین پنلهای موجود در کل کشور است که کلیه نیازهای شما را در حیطه کاری زیر برآورده می سازد

1- اینستاگرام و کلیه مواردی که مربوط به اینستاگرام است،مثل فالوور پاپ اپ،خرید لایک،کامنت و ویو و
2- تلگرام و کلیه مواردی که مربوط به تلگرام است ،مثل خرید ممبر پروکسی،ممبر اجباری و
3- پیام رسان سروش : ممبر واقعی پیام رسان سروش
4- توییتر
5- رادیو جوان
6- گوگل پلاس
7- لینکدین
8- یوتیوب
9- نصب تضمینی اپلیکیشن در نرم افزار بازار
10- انواع بازدید از سایت
11- آپارات (ویو ویدئو آپارات و لایک ویدئو آپارات)
12- پیام رسانهای ایرانی:روبیکا،ایتا،سروش،بله

 

سطح های کاربری جاب فا؟

سطح شماره یک:

بعد از ثبت نام در پنل شما به کاربر عادی تبدیل خواهید شد استفاده از پنل کاربر رایگان هست و قیمت های ثبت سفارش در آن قیمت پایه هست برای ثبت سفارشات موردی مناسب میباشد .

سطح شماره دو کاربر ویژه:

در سطح کابر ویژه قیمت بین 10 تا 20 درصد کم میشود و برای کسانیکه میخواهند از طریق بازاریابی و ثبت سفارش دستی برای کاربران اقدام کنند و یا کسب و کارهایی که سفارشات بسیاری برای شبکه های

اجتماعی خودشان دارند و میخواهند مبلغ کمتری بابت ثبت سفارشات پرداخت کنند مناسب میباشد که همکار تحت حمایت لاین استور قرار گرفته و آموزش های مشخص شده به ایشان ارائه میگردد.

سطح شماره سه نمایندگی:

تفاوت بین سطح دو و سه فقط در کسر تعرفه نیست هرچند که به تهیه نمایندگی تا حدود 40 درصد از تعرفه پنل برای شما کسر میشود و علاوه بران ما به شما یک پنل نمایندگی اس ام اس بعنوان هدیه به شما داده میشود.

 

 سایر خدمات ما:

سرویس نوتیفیکیشن و پیام کوتاه تبلیغاتی

پوش نوتیفیکیشن پیامی است که بر روی صفحه نمایش موبایل یا دسکتاپ کاربران ظاهر می‌شود. افرادی که این پیام را دریافت می‌کنند،‌ کاربران وب ‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها هستند. سرویس نوتیفیکیشن راه حلی ساده، سریع و قابل اطمینان برای ارتباط و تبلیغات می باشد.این سرویس مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن ها ،وب سایت ها،کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام می باشد.

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد ،شما می‌توانید با ارسال پیامک‌ تبلیغاتی به بانک‌ موبایل مشاغل و مناطق افزایش فروش را تجربه کنید امکان اطلاع رسانی پیامکی برای مناسبت ها و اعلام تخفیف ها در سامانه پیامکی جاب فا فعال می باشد.استفاده از پنل پیامک یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد.

 

افزایش نصب اپلیکیشن با کمترین هزینه

اگر اپلیکیشن موبایل دارید، مطمئنا مهم ‌ترین اولویت شما در بازاریابی، افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن‌تان است.افزایش میزان دانلود و نصب اپلیکیشن برای توسعه‌ دهندگان و صاحبین اپلیکیشنها از اهمیت بالایی برخوردار است.جاب فا با تبلیغات گسترده در جایگاه‌های ویژه و ارسال نوتیفیکیشن، اپلیکیشن شما را در معرض نمایش میلیونها کاربر قرار داده و تعداد نصب آن را افزایش می‌دهد.

 

1399/02/05
22:27:13
5.0 / ۵
2375
تگهای خبر: رپورتاژ , آموزش , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,328
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 32,417