در سمنان

مسابقه عکاسی جشن امام زمان در خانه

مسابقه عکاسی جشن امام زمان در خانه به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از فارس مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می‌گیریم» ویژه بانوان شهر سمنان برگزار می‌گردد.


مشاور شهردار سمنان در امور بانوان در سمنان اظهار کرد: امور بانوان شهرداری سمنان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت حجت ابن الحسن (عج)، مسابقه عکاسی ویژه بانوان این شهر را برگزار می‌کند.
 
سمیه قاسمی گفت: امسال به دلیل شرایط اعمال‌شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اهمیت توجه به سلامت شهروندان، قادر به برگزاری جشن‌های شهری برای میلاد امام زمان (عج) نیستیم؛ اما این میلاد مسعود و فرخنده را در کنار خانواده‌ها جشن می‌گیریم.
 
وی افزود: بانوان پرتلاش و مهدوی شهر سمنان می‌توانند از جشن‌های خانگی خود در نیمه شعبان عکس تهیه کرده و آن را برای ما ارسال کنند.
 
به گفته مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، عکس‌ها می‌تواند با مضامین کیک و شیرینی‌های خانگی میلاد امام زمان (عج)، تزئین منزل یا فضاسازی کوچه و محله به مناسبت این میلاد عزیز و نذری‌های امام زمانی برای مقابله با بیماری کرونا باشد.
 
قاسمی بیان کرد: بانوان همیشه در میدان شهر سمنان می‌توانند از اقدامات خود برای مقابله با کرونا با نیات خیرخواهانه شامل تهیه و توزیع ماسک و دستکش بین مردم و ارسال هدایایی برای کادر درمان و شهروندان نیازمند عکس تهیه کرده و ارسال کنند.
 
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 22 فروردین‌ماه فرصت دارند تا عکس‌های خود را به نشانی @mehrbanoohayeshahr در فضای مجازی ارسال کنند و به سه عکس منتخب هدایایی اهدا خواهد شد.
 
مشاور شهردار سمنان در امور بانوان با بیان اینکه اسامی برندگان در کانال بانوان شهر اخلاق به نشانی @Ladiesofsemnan در فضای مجازی درج می‌شود، گفت: امیدواریم این اقدام، حرکتی هر چند کوچک در راستای ترویج سیره مهدوی در جامعه باشد.
1399/01/20
23:10:29
5.0 / ۵
2248
تگهای خبر: مسابقه , عکاسی , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,398
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 32,557