عکس های برتر حیات وحش ۲۰۱۶

عکس های برتر حیات وحش ۲۰۱۶ آتلیه دات کام: تیم لامان (Tim Laman)، عکاس آمریکایی برای عکس خود با عنوان، «جان های در هم تنیده»، که یک اورانگوتان بورنئویی در حال انقراض را بر فراز جنگلی در اندونزی به تصویر کشیده است، نام عکاس حیات وحش سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد. در ادامه این مطلب آتلیه، در مورد عکس فوق و نحوه گرفتنش می گوییم و به عکس های برنده در شاخه های دیگر مسابقه عکاسی حیات وحش سال2016، نگاهی خواهیم داشت.


عکس لامان، از میان تقریبا ۵۰ هزار عکس از عکاسان بیش از ۹۵ کشور دنیا برای این عنوان برگزیده شد. او برای ثبت این عکس سه روز را صرف بالا رفتن از درختی به بلندی ۳۰ متر کرد. در فراز این درخت سه دوربین GoPro قرار داد که این دوربین ها را به صورت بی سیم کنترل میکرد. نهایتا، یکی از این دوربین ها موفق به ثبت این عکس از این اورانگوتان نایاب شد.
 
گیدئون نایت (Gideon Knight)، عکاس ۱۶ ساله بریتانیانی در بخش دیگر این مسابقه «عکاس جوان حیات وحش» لقب گرفت. عکس او که «ماه و کلاغ» نام دارد را در پایین مشاهده می نمایید.
 
 
و اینها عکس های برنده در بخش های دیگر این مسابقه هستند:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هر ساله مسابقه «عکاس حیات وحش سال» توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار می شود. صد عکس برگزیده امسال این مسابقه، به زودی در پنجاه و دومین نمایشگاه عکاس حیات وحش سال در موزه تاریخ طبیعی به نمایش در می آیند . افتتاحیه این نمایشگاه ۲۱ام ماه اوت ۲۰۱۶ برگزار شد و پس از آن، این مجموعه در چندین کشور دیگر به نمایش درآمد.
1395/11/09
12:47:15
3.3 / ۵
3557
تگهای خبر: عکاسی , عکاسی حرفه ای , دوربین , عکس طبیعت
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
ناشناس:
عکسهای حیات وحش خیلی زیباست
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,510
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 35,705