مسئول روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر قم:

نخستین مسابقه عکاسی تئاتر در قم

نخستین مسابقه عکاسی تئاتر در قم به گزارش آتلیه دات کامفرحناک اظهار داشت نخستین مسابقه عکاسی تئاتر استان، همزمان با برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم فراخوان شد.


فرحان فرحناک مسئول روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر قم گفت: انجمن هنر‌های نمایشی قم، به منظور ارج نهادن به هنر عکاسان حوزه تئاتر و ارتقاء جایگاه عکس تئاتر در حوزه اطلاع‌رسانی، بخش نمایشگاه و مسابقه عکس تئاتر برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات عکاسی تئاتر این استان نمود.
 
او ادامه داد: در تلاش هستیم تا در نمایش عمومی آثار منتخب جشنواره تئاتر استان، یک سانس این نمایش‌ها ویژه عکاسان در نظر گرفته شود.
 
 مسئول روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر قم گفت: با توجه به راه یافتن هفت نمایش منتخب شرکت در بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم، این مسابقه عکاسی به عنوان یکی از بخش‌های جنبی آن مورد توجه قرار گرفته است.
 
فرحناک با بیان اینکه بیش از ۴۰ عکاس خبری رویداد‌های تئاتر استان را پوشش می‌دهند ادامه داد: عکاسان می‌توانند با ۳ قطعه عکس از نمایش‌های اجراشده در استان قم، با ذکر نام نمایش، نویسنده، کارگردان و تاریخ و محل اجرا در این مسابقه شرکت نمایند.
 
مسئول روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر قم افزود: در این دوره از مسابقات عکاسی تئاتر هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای نمایش‌های اجراشده وجود ندارد و عکاسان استان می‌توانند هر قطعه عکسی از نمایش‌های اجراشده در قم که در سال‌های گذشته نیز اجراشده، به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر قم ارسال کنند.
 
او گفت: متقاضیان می‌بایست فایل عکس‌ها را با وضوح ۳۰۰ دی پی آی به همراه عکس‌های چاپ‌شده با ابعاد ۴۰ در ۳۰ تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
 
مسئول روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر قم افزود: برگزیده‌ای از عکس‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در قالب نمایشگاهی در حاشیبه جشنواره تئاتر استان به نمایش در خواهد آمد.
 
فرحناک ادامه داد: جوایز این مسابقه شامل جایزه نفر اول به مبلغ هفت میلیون ریال، نفر دوم به مبلغ پنج میلیون ریال و نفرسوم به مبلغ سه میلیون ریال در روز ۲۴ آبانماه ۹۸ در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم اهدا می‌شود.
 
نمایش «بمانی رفتی، بمانی رفته ای»، «وداع با اسلحه»، «مهندس واشینگ کلوز»، «اشک خدا»، «پنج متری اول، بن بست سوم»، «رأس ساعت پنج» و همچنین «غسال خانه» آثار راه‌یافته به مرحله نهایی بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی قم می‌باشد.
1398/05/26
16:41:46
5.0 / ۵
3370
تگهای خبر: مسابقه , عکاسی , هنر , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 722
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 29,635