نقش تجهیزات کنترل تردد در هوشمندسازی اماکن

نقش تجهیزات کنترل تردد در هوشمندسازی اماکن آتلیه دات کام: به‌طور کلی هر خانه‌ای را که با یک سری دستگاه‌ها و ابزارهای قابل اتصال (بی‌سیم و با سیم) ساخته شود و بتوان آن‌ها را در یک محل کنترل کرد، خانه هوشمند می‌نامیم.


خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند اساسا تعریف مشخص و دقیقی ندارد. به‌طور کلی هر خانه‌ای را که با یک سری دستگاه‌ها و ابزارهای قابل اتصال (بی‌سیم و با سیم) ساخته شود و بتوان آن‌ها را در یک محل کنترل کرد، خانه هوشمند می‌نامیم. برخلاف تصور ما خانه هوشمند الزاما نباید خیلی ظاهر شیک، مدرن و امروزی داشته باشد بلکه می‌توان در عین سادگی به آن لقب هوشمند هم داد.

تجهیزات هوشمندسازی خانه و اماکن:

درب اتومات :

تجهیزات درب اتومات طیف وسیعی از محصولات جهت باز و بسته نمودن درب اماکن  و منازل می باشد. جهت دسته بندی تجهیزات ابتدا نوع درب در نظر گرفته میشود که شامل جک پارکینگی درب منازل، کرکره برقی جهت اماکن تجاری و اداری، اپراتور شیشه جهت دربهای شیشه ای ورودی اماکن تجاری و لابی  منازل، راهبند ماشین جهت پارکینگ عمومی تقسیم می گردد.

سیستم حفاظتی :

سیستم حفاظت اماکن وظیفه مراقبتی و نظارتی را در یک خانه هوشمند دارد. در این مجموع دزدگیر اماکن، اکسس کنترل ، قفل برقی و...  وظیفه مراقبت از ورود افراد غیر مجاز و دوربین مدار بسته امکان بررسی ورود و خروخ افراد را حتی از راه دور به ما می دهد.

سیستمهای کنترل :

سیستم های کنترلی امکان کنترل و نظارت از راه دور و همچنین امکان تجمیع کنترل چندین دستگاه با هم  را به کاربر می دهد و شامل  تجهیزاتی از قبیل بردهای سیمکارتی، ریموت کنترل جک پارکینگی، ریموت کرکره، انواع نرم افزار کنترل از راه دور  

فروشگاه اینترنتی تلوان به شما مصرف کنندگان و همکاران گرامی امکان خریدی منصفانه مجموعه ای از تجهیزات درب اتومات، راهبند ماشین، اپراتور شیشه، درب کرکره برقی، انواع برند دزدگیر اماکن و اکسس کنترل، قفل برقی، باتری و یو پی اس، فتوسل و فلاشر و... فراهم نموده است.

1398/05/20
18:08:23
5.0 / ۵
4457
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,015
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,791