عکاسی در پل طبیعت تهران

عکاسی در پل طبیعت تهران به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از هنرآنلاین 90 عکاس روز جمعه 18 مردادماه پل طبیعت تهران را عکاسی کردند.


عصر روز جمعه "عصرانه عکاسی از منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد" با همراهی استادان عکاسی عباس عربزاده، مجید ناگهی، ساسان مویدی و حسن غفاری در محل پل طبیعت تهران از ساعت 17 با حضور 90 عکاس از شهرهای تهران، کرج، اصفهان، قم و قزوین آغاز شد و تا ساعت 21 ادامه یافت.
این افراد از میان 120 متقاضی حضور در این برنامه توسط انجمن انتخاب و می‌بایست تعداد 5 اثر خود را برای انتخاب نهایی و خرید اثر توسط شرکت نوسازی عباس‌آباد به دبیرخانه انجمن ارسال نمایند.
این عکاسان با رویکرد نماهایی از پل (شگفتی و تفاوت)، فضاهای شهری، معماری مجموعه پل طبیعت، حضور مردم و بازدیدکنندگان، چشم‌انداز و فضاهای طبیعی پل طبیعت و پارک طالقانی و نگاه‌های خاص و خلاق به این مجموعه (عکاسی خلاقانه) آثار جدیدی را ثبت نمودند.
مسعود زنده روح کرمانی، رئیس انجمن عکاسی میراث فرهنگی درباره این برنامه گفت: عصرانه عکاسی در پل طبیعت و پارک طالقانی فرصتی شد تا گنجینه‌ای تصویری از این مجموعه‌های شهری فراهم شود و امیدواریم این برنامه‌ها و فرصت‌های عکاسی در شهر بیشتر فراهم شود.
این برنامه که در مجموعه برنامه‌های عصرانه هنری شرکت نوسازی عباس‌آباد پیش‌بینی‌شده است با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی به اجرا درآمد. شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزارکننده این برنامه تعداد 30 اثر تولیدی این برنامه را به انتخاب انجمن برای آرشیو خود خریداری می‌کند.
1398/05/20
14:47:25
5.0 / ۵
4522
تگهای خبر: عکاسی , عکاس , عکس , سوژه عکاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,177
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,115