برگزاری مسابقه عکس رمضان

برگزاری مسابقه عکس رمضان به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان هدف از برگزاری این مسابقه ثبت و انتشار فرهنگ و آداب و رسوم ماه ضیافت الهی با استفاده از ابزار هنر عکاسی می باشد.


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور استفاده از ابزار موثر هنر عکاسی در ثبت و انتشار فرهنگ و آداب و رسوم ماه مهمانی خدا و بهره‌مندی بهتر از این هنر در توجه دادن آحاد مردم به فضیلت‌ها و زیبایی‌های مومنانه ضیافت الهی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی موبایلی با موضوع ماه مبارک رمضان در سطح استان مرکزی نموده است.
 
مسابقه عکس موبایلی رمضان 1440 با موضوعات دعا و نیایش، محافل قرآنی، سفره های افطاری و سحری، نذورات، شب های قدر و نماز عید سعید فطر است.
 
هدف از برگزاری این مسابقه استفاده از ابزار موثر هنر عکاسی در ثبت و انتشار فرهنگ و آداب و رسوم ماه ضیافت الهی است.
 
علاقمندان به شرکت در مسابقه تا 23 خرداد می توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند؛ همچنین زمان بررسی آثار 25 خرداد است و اسامی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
به 10 نفر برتر در این مسابقه جوایز نقدی اهدا می شود.
 
شرکت برای کلیه علاقه مندان آزاد است.
 
نشانی دبیرخانه جهت ارسال آثار :اراک، خیابان هپکو، شهرک شهید بهشتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، دبیرخانه مسابقه عکس موبایلی رمضان است. شماره تماس ۳۳۱۳۶۷۴۴ 
 
هر فرد می تواند حداکثر ۱۰ عکس ارسال کند.
 
عکس ها بر روی dvd و cd با نام و شماره تماس عکاس ارسال گردد .
1398/03/06
21:57:51
5.0 / ۵
2927
تگهای خبر: مسابقه , عکاسی , عکس , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,034
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 41,236