بهترین نرم افزارهای عکاسی با گوشی اپل

بهترین نرم افزارهای عکاسی با گوشی اپل به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از کالاسودا این روزها نرم افزارهای بسیار زیادی برای عکاسی وجود دارد که در کنار نرم افزار عکاسی گوشی های هوشمند می توان از آن ها استفاده نمود. این نرم افزارها قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد، از این رو استفاده از اپلیکیشن های متنوع شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. در این مقاله می خواهیم به معرفی برترین نرم افزار های عکاسی سیستم عامل iOS بپردازیم.


نرم افزار CAMERA+ 2

اولین اپلیکیشن در بخش معرفی برترین نرم افزار های عکاسی سیستم عامل iOS را با این نرم افزار آغاز می کنیم. این نرم افزار عماسی شرایط جالبی را در بخش تنظیمات دستی ایجاد می کند  و می توانید به فوکوس بهتر و زاویه نور مناسب تری دسترسی پیدا کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی با فرمت RAW را نیز برای در اختیار داشتن بهترین کیفیت عکس در اختیار شما قرار می دهد.
 
این نرم افزار قابلیت برش تصاویر و ویرایش رنگ ها را در نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند به ویرایش تصاویر خود بپردازند. به طور کلی این نرم افزار می تواند بسیاری از نیاز های کاربران را برطرف کند.
 
 

نرم افزار VSCO

اپلیکیشن VSCO به عنوان یک اپلیکیشن رایگان یکی از بهترین اپلیکیشن های  عکاسی و ویرایش عکس است.VSCO بهترین تنظیمات دستی را دارد, در این اپلیکیشن کنترل مناسب آیفون اهمیت زیادی دارد. در واقع هنگام عکاسی با تنظیمات دستی، شما دوربین آیفون را شبیه به یک دوربین DSLR به کار گرفته‌اید.
 
تنظیم سرعت شاتر ,تنظیم ISO,تعادل و بالانس رنگ ها, فوکوس دستی و فیلترهای بسیار متنوع برخی از قابلیت های این اپلیکیشن حرف ایی است.این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و در استور رسمی اپل موجود است.
 
 

نرم افزار CYMERA

این نرم افزار را نمی توان یک اپلیکیشن حرفه ای برای عکس برداری دانست. این نرم افزار بیش از 100 فیلتر را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تصاویر جالب توجهی را ثبت کنید. این نرم افزار دارای گزینه های مختلفی برای ععکس برداری نیز است و ویژگی اصلی آن را می توان حذف قرمزی چشم در نظر گرفت. این نرم افزار را می توان یک اپلیکیشن بسیار خوب برای کاربران غیر حرفه ای دانست که به سادگی می توانند از برترین قابلیت های گوشی هوشمند خود استفاده کنند.این نرم افزار نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
 
 
در کنار اپلیکیشن های یاد شده نرم افزار های بسیار دیگری نیز وجود دارد که از آن ها می توان به عنوان برترین اپلیکیشن های عکاسی یاد کرد.

 

1398/02/11
15:03:48
5.0 / ۵
3239
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,187
بازدید دیروز: 4,395
هفته اخیر: 42,219