حضور اثر جوان ایرانی میان عکس های برتر جهان

حضور اثر جوان ایرانی میان عکس های برتر جهان به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایسنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا اظهار داشت اثر عکاس جوان این بندر مرزی به عنوان یکی از صد عکس برتر جهان در گالری «دیوار خالی» Blank Wall Gallery کشور یونان انتخاب گشت.


شاپور تشرینی اظهار کرد: در نخستین روزهای سال جدید میلادی، فراخوان جشنواره بین المللی Blank Wall Gallery سال 2019 منتشر شد و عکاسان از 86 کشور جهان میلیون ها عکس خود را تا بهمن ماه سال گذشته به دبیرخانه آن در پاریس (کشور فرانسه) ارسال کردند. 
وی با بیان اینکه «امیر کرمکار» از آستارا جزو عکاسان برتر «پرتره» این جشنواره برگزیده شد، ادامه داد: اثر این عکاس جوان که متولد سال 1366 می باشد، از 22 مارس تا 3 آوریل در میان صد عکس برتر جهان در گالری «دیوار خالی» Blank Wall Gallery در شهر آتن به نمایش گذاشته شده است. 
تشرینی با اشاره به اینکه در این رویداد مهم هنری تمامی عکاسان حرفه ای و آماتور جهان شرکت می کنند، افزود: جشنواره فوق زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی ( FIAP ) برگزار و به آثار منتخب، نشان این فدراسیون اهدا می شود. 
وی اضافه کرد: این هنرمند فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است و فعالیت در عرصه عکاسی را به شکل حرفه ای از سال 1388 آغاز کرده است. 
به گزارش ایسنا، عکس های کرمکار پیش از این مقام اول آرای مردمی جشنواره دست‌های مهربان و عکس منتخب بخش داوری (سال 95)، عکس منتخب جشنواره بین المللی خیام (سال 97) و منتخب جشنواره عکاسی محرم نینوا (سال 97) را به خود اختصاص داده اند. 
وی علاوه بر داوری جشنواره های عکاسی داخل کشور و فعالیت در عرصه های تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی فیلم های کوتاه، به عنوان عکاس منتخب در چندین جشنواره داخلی دیگر حائز رتبه های برتر شده است. 
1398/01/03
21:16:50
5.0 / ۵
3305
تگهای خبر: عکس , عکاس , جشنواره , عکاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,552
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 35,634