خطر عکاسی از رودخانه خشک شیراز

خطر عکاسی از رودخانه خشک شیراز به گزارش آتلیه دات کام فردی که برای عکاسی از رودخانه خشک شیراز در کنار این رودخانه فصلی حضور یافته بود، با شدت گرفتن بارندگی و طغیان ناگهانی رودخانه، خود را در سیلاب گرفتار دید.


مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فرد گرفتار در سیلاب با تلاش یک ساعته ماموران آتش نشانی اعزامی از ایستگاه های 14، 12 و یک شیراز نجات یافت. 
علیرضا عدلو افزود: با وجود اینکه چندین مرتبه سیلاب رودخانه این فرد را با خود برد اما تلاش پیاپی تیم های امداد و نجات آبی سازمان آتش نشانی شیراز و ایجاد چندین کارگاه نجات، بالاخره این فرد بعد از حدود یک ساعت عملیات بی وقفه نجات پیدا کرد. 
وی اضافه کرد: تیم تخصصی امداد و نجات وارد بستر رودخانه شدند، با ایجاد کارگاه های متعدد شخص گرفتار شده در سیلاب را مهار کردند و در نهایت موفق به نجات این شخص شدند. 
مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان این که این فرد حدود 30 سال سن دارد، گفت: برخلاف برخی شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، این شخص به بستر رودخانه سقوط نکرده و در اثر پی توجهی به بارندگی شدید در میان سیلاب گرفتار شده بود. 
عدلو با بیان اینکه این شخص قبل از طغیان رودخانه در این محل حضور داشته است، افزود: جزئیات بیشتر این حادثه در حال بررسی است و خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی این شخص نیز مساعد است. 
هوای شهر شیراز از بامداد تا ظهر سه شنبه بارانی بود.
1397/11/12
23:33:46
5.0 / ۵
2993
تگهای خبر: عکاسی , عکس , عکس طبیعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,148
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 34,487