زمان ثبت نام کارگاه هنری درباره یمن تمدید شد

زمان ثبت نام کارگاه هنری درباره یمن تمدید شد به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از نماینده، این رویداد مردمی سه‌روزه که با حضور هنرمندان، فرهیختگان، اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی با هدف حمایت رسانه‌ای از مقاومت مردم یمن برگزار می‌شود، در قالب‌های عکاسی، شعر، داستان کوتاه، قطعه ادبی، نمایشنامه، گرافیک (اعم از پوستر، داده‌نمایی، لوگوتایپ، فوتومونتاژ و...)، نقاشی، ‌تصویرسازی، کاریکاتور، موسیقی، آهنگسازی، مجسمه‌سازی، صنایع دستی، هنرهای مفهومی، هنرهای نمایشی و پرفورمنس، پادکست، سرود و آهنگ، موشن‌گرافی و پویانمایی، فیلم کوتاه، مستند، فیلم داستانی، نماهنگ، صنایع دستی، و... برگزار می‌گردد.


ایده‌های خلاق رسانه‌ای و تولیدات هنری برگزیده که در طول این رویداد و در ادامه آن، تولید خواهند شد در چارچوب پویش‌های تبلیغاتی و با هدف نشر در فضای رسانه‌ای ملی و نیز بین‌المللی در قالب زبان‌های خارجی، مورد حمایت مالی و تبلیغاتی قرار خواهند گرفت و به آثار برگزیده، جوایزی اهداء خواهد شد.
 
محورهای محتوایی این کارگاه، معطوف به توجه به کشتار کودکان، فاجعه انسانی ناشی از قحطی و محاصره، هشدار به سکوت سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی و تمجید از صبر و مقاومت و پیروزی‌های نظامی و اقتدار روحی و معنوی مردم یمن است.
 
این کارگاه هنری، روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه جاری در مدرسه علامه حلی (شماره ۱) تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور و مشارکت در فعالیت‌های این کارگاه، می‌توانند با مراجعه به نشانی www.ARTCHARITY.ir  نام‌نویسی کنند.
 
هشتگ #یمن_نقش_من برای علاقه‌مندان به پیگیری اخبار مربوط به این رویداد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تعیین شده است.
 
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://evand.com/events/yemenart نیز مراجعه کرده و از طریق ارتباط گیری با کاربر art_admin@ در پیام‌رسان‌ها و یا مراجعه به صفحه artcharity در اینستاگرام و طلاگرام، درباره این رویداد کسب اطلاع کنند.
1397/10/10
15:14:07
5.0 / ۵
3222
تگهای خبر: هنر , عکاسی , نقاشی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,876
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 38,282