برگزاری نمایشگاه آثار عکاسان در واحدهای تولیدی

برگزاری نمایشگاه آثار عکاسان در واحدهای تولیدی به گزارش آتلیه دات کام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار داشت: برگزاری تورهای عکاسی از صنایع و واحدهای تولیدی نقش موثری در معرفی کالای ایرانی و ترغیب مردم به مصرف این کالاها می باشد.


حمیدرضا خانپور در اختتامیه اردوی عکاسی حمایت از کالای ایرانی افزود: استان قزوین به عنوان یک قطب صنعتی در کشور ظرفیت خوبی را برای معرفی به سرمایه گذاران دارد و یکی از راهکارهای تحقق این مهم همین حضور عکاسان در واحدهای صنعتی و ثبت تصاویر کار و تلاش در صنایع است.
 
وی با بیان اینکه تور صنعتی عکاسان به افزایش شناخت آنها از صنعت قزوین کمک می کند،اضافه کرد: این تور که برای اولین بار برگزار شد، عکاسان در تعدادی از واحدهای صنعتی حضور یافتند، اما تعداد واحدهای صنعتی قزوین بسیار بیش از این است و امیدواریم در دوره های بعدی تور عکاسی، سایر ظرفیت های صنعتی قزوین نیز به تصویر کشیده شوند.
 
وی اظهار امیدواری کرد با تداوم تورهای عکاسی شاهد رشد جذب سرمایه گذار در استان و معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های صنعتی قزوین به دنیا باشیم.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین افزود: تلاش می شود با برپایی نمایشگاهی از عکس های این اردوی عکاسی در شورای اداری استان و یا استقرار غرفه ای ثابت در مرکز کسب و کار کاسپین، مدیران و کارآفرینان و سرمایه گذاران از آن بازدید کنند.
در پایان این مراسم از عکاسان تقدیر به عمل آمد.
1397/09/26
15:08:06
5.0 / ۵
3552
تگهای خبر: نمایشگاه , عکاس , عکس , عکاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,624
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,009