ترجمه تخصصی ایرانیان

از بهترین سایت های ترجمه مقاله در کشور

از بهترین سایت های ترجمه مقاله در کشور آتلیه دات کام: سایت های ترجمه بسیاری در اینترنت وجود دارند که بسیاری از آن ها اقدام به ترجمه متن به صورت آنلاین می نمایند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از موفق ترین سایت های ترجمه متن در کشور، یعنی موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان بپردازیم.


سایت های ترجمه بسیاری در اینترنت وجود دارند که بسیاری از آن ها اقدام به ترجمه متن به صورت آنلاین می نمایند. با توجه به این موارد انتخاب بهترین سایت ترجمه کمی دشوار بوده و به سختی می توان از بین خیل عظیمی از سایت ها، اقدام به انتخاب یک سایت نمود. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از موفق ترین سایت های ترجمه متن در کشور، یعنی موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان بپردازیم. بدین منظور ویژگی های خاص این سایت معرفی شده تا شما با فعالیت های این سایت بیشتر آشنا شوید.
ترجمه تخصصی ایرانیان با هدف اشتغال زایی و کمک به امور ترجمه تخصصی متون در سال 1394 پا به عرصه ترجمه نهاد. این موسسه از ابتدا­ی فعالیت خود اصول مشتری مداری را در اولویت فعالیت های خود قرار داد، به سرعت پله های ترقی را طی کرد و به جایگاه مطلوبی در ترجمه مقاله بین دیگر سایت های همکار رسید. با توجه به افزایش سایت های ترجمه، بازار رقابت بین موسسات بسیار داغ است و برای بهترین ماندن در این عرصه همواره باید ویژگی های نویی را ابداع کرد.
از ویژگی های بارز و قابل توجه ترجمه تخصصی ایرانیان قیمت گذاری مقالات توسط افراد است که اشتباهات شمارش ماشین ها را به حداقل رسانده و با حذف ریفرنس ها بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می­دهد. برخلاف بسیاری از موسسات ترجمه که قیمت هارا به صورت صفحه ای به مشتریان خود ارائه می­دهند، تیم ترجمه تخصصی ایرانیان قیمت هارا به صورت کلمه ای حساب کرده و این امر بسیار در تعیین مناسب قیمت ها برای مشتریان مطلوب می­باشد.
از دیگر ویژگی های موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان، تضمین ترجمه تخصصی در بازه ی زمانی مشخص و مطلوب می­باشد. متون طلایی 20 روز و متون نقره ای 10 روز تضمین می­شوند که در صورت وجود هر ایرادی از طرف موسسه پیگیری و اصلاح شوند؛ که در مقایسه با دیگر موسسات که تضمین کارهایشان 24 ساعت می­باشد به جرعت بهترین زمان تضمین را این تیم ترجمه دارا می­باشد. استفاده از 4 پلن و 3 زمان تحویل این شرایط را به عمل آورده است که مشتریان کارآمدترین زمان و پلن را برای کار خود انتخاب کنند و از ترجمه ی تحویل گرفته ی خود رضایت کافی را داشته باشند.
پلن های این موسسه هرکدام ویژگی های خود را دارا می­باشند که برترین ویژگی در ترجمه طلایی است که کار پس از ترجمه به صورت حرفه ای  بازخوانی مجدد می­شود و ویرایش نهایی روی کار صورت می­گیرد که نتیجه این امر عدم وجود اشکال نگارشی در متن می­شود که به اعتبار مقاله ارسالی مشتری می افزاید.
موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان با وجود تیم ارزیابی بسیار خبره و کاردان تمامی متون ترجمه شده توسط مترجمین را با فیلترینگ بالا مورد بررسی قرار داده و انتظار بهترین عملکرد را از آن­ها دارد. به دلیل این ارزیابی دقیق تایم تحویلی که به مشتریان داده می­شود، برای کوتاه ترین متن ها هم 24 ساعت می­باشد؛ در نتیجه نظم کاری موسسه در هر شرایطی حفظ شده و امکان بروز اشکال به حداقل رسیده است.
خدمات رسانی سایت ترجمه ایرانیان، به صورت شبانه روزی بوده و تمام درخواست ها از طرف مشتریان و مترجمین عزیز در کوتاه ترین زمان بررسی و پاسخ داده می­شود.
از ویژگی های خاص ترجمه تخصصی ایرانیان سیستم پسام رسان داخلی است. توسط سیستم پیام رسان داخلی مشتریان می­توانند از ابتدای شروع فایل ترجمه ی خود با مترجمین در ارتباط باشند و تمامی سلایق خود را به مترجم ارائه دهند در نتیجه فایلی که دریافت می­کنند بی نقص و جامع خواهد بود.
استخدام مترجمین در این موسسه بر اساس رزومه و سابقه ی فعالیت مترجمین عزیز صورت میگیرد؛ یک آزمون استاندارد برای متقاضی محترم ارسال شده و پس از شرکت در آزمون توسط تیم ارزیابی بررسی های دقیقی صورت میگیرد و در صورت رضایت از ترجمه ی ارسال شده، تخصص های مترجم پرسیده شده و همکاری ما با مترجم آغاز می­شود. در نتیجه متون ارسالی شما به متخصصین در هر رشته ارسال می­شود و جلوی بروز کوچک ترین ایرادات را هم می­گیرد.  مثلا برای ترجمه پزشکی ، فایل برای یک پزشک یا دانشجوی پزشکی ارسال شده و برای ترجمه تخصصی برق از یک مهندس یا دانشجوی خبره این رشته استفاده می گردد.
ترجمه تخصصی ایرانیان اهمیت فایل های مشتریان را به خوبی دانسته و همواره متعهد به حفظ آن ها بوده است. تمامی فایل های ارسالی نزد موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان محفوظ می­مانند و هیچگونه اقدامی مبنی بر نشر مجدد این مقالات به افراد دیگر صورت نخواهد گرفت.
سفارش ترجمه در ترجمه تخصصی ایرانیان، نیاز به عضویت نداشته و با چند کلیک می توانید سفارش خود را ثبت نمایید تا توسط تیم حرفه ای ما ترجمه شود. برای این کار کافی است به سایت ترجمه ایرانیان به آدرس https://iraniantranslate.com/ مراجعه نموده و بر روی قسمت ثبت سفارش کلیک فرمایید. سفارش شما در کمتر از 5 دقیقه قیمت گذاری شده و شما می توانید با توجه به هدف ترجمه و زمان مدنظر پلن دلخواه خود را انتخاب نمایید.

1397/06/09
19:59:53
5.0 / ۵
3473
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,769
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,299