راه اندازی نخستین نمایشگاه گروهی عکس موکریان

راه اندازی نخستین نمایشگاه گروهی عکس موکریان به گزارش آتلیه دات کام بە نقل از پایگاە خبری تحلیلی هاژە روز دوشنبە ۱۱ تیرماە افتتاحیە اولین نمایشگاه گروهی عکس موکریان با حضور مسئولین و فرهنگ دوستان در تالار وحدت مهاباد برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار: متاسفانه برای فعالیت های فرهنگی و هنری بودجه و اعتبارات خاصی وجود ندارد و تنها در سال گذشته با پیگیری های نماینده ۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب و در اختیار انجمن های زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد قرار گرفت. 
مرادی افزود: حدود ۱۲۰۰ اثر از ۹۵ نفر به بخش رقابت این نمایشگاه را یافته بودند که از این بین ۵۳ اثر از ۳۸ نفر در دو بخش عکاسی با موبایل و عکاسی با دوربین حرفه ای برگزیده شده است. 
چیا حسن خالی از برگزار کنندگان این مراسم نیز گفت: این نمایشگاه با هزینه شخصی عکاسان بر پا شده است و این جای بسی تاسف است که مسئولان از فعالیت های هنری حمایت نمی کنند. 
شهروز صفری یکی دیگر از مجریان برگزاری این مراسم اظهار کرد: دو اصل برپایی کارگاه ها و کلاس های آموزشی و وجود نقد آزاد در جامعه مایه پیشرف این بخش است که امیدواریم عکاسان و هنرمندان به این امر توجه بیشتری داشته باشند. 
رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینما جوانان مهاباد از برپایی کارگاه آموزشی عکاسی به مدت ۴ روز همزمان با برپایی این نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند برای حضور در این کارگاه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند. 
در این نمایشگاه آثاری از عکاسان از شهرهای سنندج، سقز، پیرانشهر، بوکان، سردشت، تهران و مهاباد به نمایش گذاشته شده و نمایشگاه از ۱۱ الی ۱۶ تیرماه به مدت شش روز از ساعت ۱۷ عصر الی ۲۲ شب برای بازدید علاقه مندان باز است.
عکس: متین محمدزاده
 
 
1397/04/11
22:41:34
5.0 / ۵
3285
تگهای خبر: نمایشگاه , عکس , عکاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,478
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 39,641