تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره عکس شیراز

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره عکس شیراز به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایسنا سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد که مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس ؛شیراز امروز؛ فردا چهارم تیرماه به اتمام خواهد رسید.


محمدجواد کشاورزی شنبه 2 تیر در جمع خبرنگاران گفت: دبیرخانه جشنواره تاکنون بیش از 1500 عکس از هنرمندان داخلی و 475 اثر از هنرمندان خارجی دریافت کرده است. 
او با یادآوری اینکه امسال شاهد برگزاری دومین دوره بین المللی و پنجمین دوره ملی جشنواره عکس شیراز امروز هستیم، گفت: جشنواره امسال در در سه بخش «گردشگری و زیارت»، «عکاسی خیابانی» و بخش ویژه با عنوان «بافت تاریخی و فرهنگی شیراز» که مختص هنرمندان شیرازی است، برگزار می شود . 
دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز امروز نیز استقبال عکاسان خارجی از این جشنواره را خوب ارزیابی و اضافه کرد: 116 عکاس بین المللی و 396 عکاس داخلی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند. 
امید آقایی گفت: در بخش «گردشگری و زیارت» و «عکاسی خیابانی» هر عکاس امکان ارسال 7 اثر و در مجموع 14 اثر را دارد. 
آقایی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان استان های اصفهان، فارس و تهران، بیش از سایر استان ها است، ادامه داد: تا امروز عکاسانی از استان های گیلان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، تهران، قم، بوشهر، همدان، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، گلستان، البرز، چهارمحال بختیاری، مرکزی، خوزستان، یزد، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد برای این جشنواره اثر ارسال کرده اند. 
او با بیان اینکه آثار در این دوره توسط 7 داور بررسی می شود، گفت: از این تعداد 3 داور غیر شیرازی و 4 داور شیرازی هستند؛ داوران این دوره را دکتر محمد ستاری، اسماعیل عباسی، کیهان ولی نژاد، فاطمه کهنسال، علی سامعی، سجاد آورند و بنیامین آل علی نیز دعوت به همکاری و داوری آثار شده اند . 
دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز امروز یادآور شد: داوری آثار از 10تا 14 تیرماه آغاز می شود اما به دلیل شرکت عکاسان بین المللی در جشنواره، اعلام نتایج به خاطر ارسال دعوت نامه برای صاحب اثر یا نماینده قانونی او کمی به طول می انجامد .
1397/04/02
22:51:37
5.0 / ۵
3011
تگهای خبر: عکس , جشنواره , عکاس , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,378
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 32,947